هدف اصلی سپاه فجر محرومیت زدایی است

هدف اصلی سپاه فجر محرومیت زدایی  است
   
هدف اصلی سپاه فجر محرومیت زدایی  است |||| ||||

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه برای حل مشکلات استان آماده همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر با نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی هستیم، گفت: هدف اصلی سپاه فجر محرومیت زدایی از سراسر استان فارس است.

سردار یدالله بوعلی در دیدار با نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حل مشکلات استان آماده همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر با نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی هستیم، گفت: هدف اصلی سپاه فجر محرومیت زدایی از سراسر استان فارس است و در این راستا تمام ظرفیت سپاه و بسیج فارس برای همکاری با نهادهای مختلف و خدمت رسانی به مردم به میدان خواهند آمد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از سپاه فجر فارس، وی با بیان اینکه نمونه ای موفق از حضور بسیج و هم افزایی با سایر نهادها طرح شهید سلیمانی و حوزه مقابله با بیماری کرونا بوده است، گفت: ۱۸ نوع طرح و خدمت در راستای مقابله با بیماری کرونا و اثرات آن اجرایی شده که رزمایش های کمک مومنانه، طرح توکاد، نذر رهایی و ... نمونه ای از این طرح هاست.

فرمانده سپاه فجر در ادامه با تشریح قابلیت ها و ظرفیت های اقشار تخصصی بسیج، خاطرنشان کرد: کارگروه های تخصصی با حضور نخبگان استان فارس می توانند مشکلات و معضلات استان را احصاء و شناسایی کرده و طرح های جامع را برای رفع این مشکلات به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار گروه های جهادی بسیج در حوزه محرومیت زدایی، گفت: فعالسازی و تقویت هر چه بیشتر این گروه ها در سراسر استان بیش از پیش مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران قرار بگیرد.

 بوعلی با تاکید بر اهمیت مسئله رفع موانع تولید در استان فارس، گفت: همه نهادها و دستگاه های استان باید بر مبنای همکاری، هم افزایی و تعامل در مسیر رفع موانع تولید و حمایت از صنایع و کارخانجات بومی فارس حرکت کنند که نمونه موفق این همکاری را در اجرایی شدن طرح گازرسانی به شهرک صنعتی زرقان مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به طرح ساخت مسکن برای محرومین در استان فارس، گفت: با فعالسازی این پروژه ها و سایر طرح های ساخت مسکن هم مشکلات قشر جوان حل می شود و هم اشتغال در حوزه های مرتبط با مسکن رونق پیدا می کند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه با تمام وجود اعتقاد داریم استان فارس باید در سطح کشور سرآمد باشد، گفت: قهرمانی و صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با استقبال اقشار مختلف مواجه شده و شادی مردم از قهرمانی تیم فجر شهید سپاسی قابل قیمت گذاری نسیت.

وی خاطرنشان کرد: هیچ چیز برای ما خوشحال کننده تر از این نیست که مردم شاد شوند و سرآمد بودن فارس را حس کنند، امیدواریم بتوانیم در لیگ برتر فوتبال نیز نتایج درخشانی داشته باشیم.

 بوعلی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان استان به محلات محروم شهر شیراز، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر با همکاری سایر نهادها طرح های خوبی در این محلات اجرا کرده و با طرح هایی که تاکنون اجرایی شده نگاه مردم نسبت به این محلات تغییر یافته است .

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی متعلق به تمام مردم استان فارس است، گفت: از همه کسانی که تیم فجر فوتبال فجر شهید سپاسی را در راه صعود به لیگ برتر همراهی کرند و بخصوص از هواداران این تیم و مردم فارس تشکر می کنیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
598 کلیک ها  یکشنبه, 03 مرداد 1400 20:45
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا