کمیته امداد فارس برای جمع آوری نذورات قربانی آمادگی دارد

کمیته امداد فارس برای جمع آوری نذورات قربانی آمادگی دارد
   
کمیته امداد فارس برای جمع آوری نذورات قربانی آمادگی دارد |||| ||||

کمیته امداد فارس آماده جمع‌آوری نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست استان فارس است.

به گزارش راستین آنلاین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با بیان اینکه عید قربان یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان و یادآور اخلاص و بندگی حضرت ابراهیم (ع) در برابر پروردگار خویش است، گفت: در این روز بزرگ، می‌بایست نیازمندان را از یاد نبریم.

محمد بذر افشان با اشاره به اینکه همزمان با عید سعید قربان، این نهاد آماده جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیک‌اندیش در سراسر استان است، افزود: هم‌استانی‌های خیر و نیکوکار در این روز می‌توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس با اعلام اینکه امسال نیز همچون پارسال به دلیل مسائل امنیتی و بهداشتی قربانگاه برپا نمی‌شود، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته ۲۳۵ مرکز نیکوکاری (۱۴۸ مرکز شهری و ۸۷ مرکز روستایی) و ۵۸ اداره مستقردر سطح استان کار جمع‌آوری نذورات عید قربان را انجام می‌دهند. همچنین خیران می‌توانند برای ذبح دام به کشتارگاه‌های مورد تایید دامپزشکی در استان نیز مراجعه کنند.

بذرافشان در ادامه یادآور شد: پارسال در عید قربان بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان نذورات و قربانی از طریق خیران و مراکز نیکوکاری به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد.

او در ادامه گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال میزان کمک جمع‌آوری شده از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است و تا سقف ۲۹ میلیارد تومان افزایش یابد.

بذرافشان با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان، گفت: واریز به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱۰۷۱۸۸۷۷*، از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در پایان تأکید کرد: نذورات قربانی مردم خیر فارس اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
388 کلیک ها  دوشنبه, 28 تیر 1400 10:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا