• استاندار فارس در جمع بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی:

ورزش های تیمی نشاط و امید را به جامعه تزریق می‌کنند

ورزش های تیمی نشاط و امید را به جامعه تزریق می‌کنند
   
ورزش های تیمی نشاط و امید را به جامعه تزریق می‌کنند |||| ||||

استاندار فارس گفت: ورزش های تیمی از خصوصیاتی ویژه مانند نشاط آفرینی ، غرور ، هویت ملی و محلی برای عده زیادی از مردم برخوردارند.



به گزارش راستین آنلاین عنایت الله رحیمی در جمع بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی با تبریک پیروزی های گذشته این تیم در لیگ دسته یک و آرزوی موفقیت در بازی پیش رو ، اظهارداشت: چند سالی است که این استان تیم لیگ برتر نداشته است و تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی تلاش کردند و امیدواریم فجر بتواند به لیگ برتر راه پیدا کند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به اینکه ورزش های جمعی نشاط آفرین و امید آفرین است ، افزود: جامعه ای که دارای نشاط و امید در جوانان و نیروهای خلاق و مستعد است می تواند پله های توسعه و ترقی را طی کند.

وی ادامه داد: ورزش به ویژه ورزش های تیمی تاثیرات بسیار مهمی برای استان و مردم دارد و زمینه را برای ایجاد مشارکت و تقویت روحیه تعاون ، همکاری و ایثار فراهم می کند.
استاندار فارس با بیان این که ورزش های تیمی روحیه خودباوری را در افراد ایجاد می کند ، گفت: ایجاد اراده مصمم برای پیروزی و حرکت در راه هدف از دیگر نتایج ورزش های تیمی است.

رحیمی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر تلاش های خوبی برای رشد ورزش فارس صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با تاکید بر اینکه در زمینه تقویت زیرساخت های ورزشی اتفاقات خیلی خوبی در این استان رخ داده است ، گفت: ممکن است نواقصی در امور باشد ولی ساختار کلی نواقص را رفع می‌کند و تلاش می شود نواقص ورزشگاه پارس که از اقدامات مهم دولت برای تامین زیرساخت های ورزشی فارس بود، رفع شود.

وی ادامه داد: امروز همچنین اولین سالن استاندارد ورزشی استان فارس با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور افتتاح شد و امیدواریم زمینه خوبی برای رشد ورزشکاران رشته های سالنی ایجاد کند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
586 کلیک ها  جمعه, 25 تیر 1400 14:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا