نقش مهم مردم در کشف مراکز استخراج رمز ارز

مشاور فنی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس با اشاره به نقش مهم مردم در کشف مراکز استخراج رمزارز، بر لزوم استمرار این همکاری تاکید کرد.

 
حمیدرضا کریمی فرد در چهارمین جلسه کارگروه استانی ساماندهی مراکز استخراج رمزارز، ناپایداری، ایجاد نوسانات، افت ولتاژ، آسیب شبکه و سوختن وسایل برقی مشترکان را از معایب استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج رمز ارز برشمرد.
 
به گزارش راستین انلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس، او افزود: این شرکت با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و همچنین استفاده از تمام ظرفیت‌ها تلاش خود را در راستای شناسایی و جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز درسطح استان به‌کار گرفته است تا از این طریق بتوان از بروز خسارات‌های ناشی از این نوع فعالیت ها، ممانعت به عمل آورد.
 
کریمی فرد با بیان اینکه مصرف بالای برق توسط دستگاه‌های استخراج رمز ارز، همواره تهدیدی برای صنعت برق به شمار می‌رود، گفت: ما در راستای صیانت از منافع ملی و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و همچنین تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکان مسئول هستیم و بنابراین نمی‌توانیم از مراکز رمز ارز غیرمجاز چشم پوشی کنیم.
 
این مقام مسئول همچنین از تشکیل کارگروه استانی در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد و گفت: بر اساس نامه‌ای از شرکت توانیر و مصوبه هیات وزیران، این کارگروه نیز به دبیری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تشکیل شده است که اعضای آن متشکل از معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، اداره کل اطلاعات استان، سازمان بازرسی، اداره کل ارتباطات و فناوری، فرمانداران و... است.
 
مشاور فنی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، مشارکت مردم را یکی از بهترین و عملیاتی‌ترین شیوه‌های ممکن در کشف مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در سطح استان عنوان کرد و افزود: ارائه گزارش‌های مردمی از مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز علاوه بر کاهش مصرف برق، پاداش‌هایی را هم برای آنان در بردارد.
 
کریمی فرد، با تاکید بر اینکه اطلاعات شهروندانی که مراکز غیر مجاز رمز ارزها را گزارش می‌دهند، محرمانه خواهد ماند، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره ۱۱۳ ستاد خبری وزارت اطلاعات، سامانه "سمات" شرکت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir/samaat و ثبت گزارش و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۲۹۰۱۵۷ شرکت توزیع نیروی برق استان و شماره فضای مجازی ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۸۳ استخراج کنندگان غیر قانونی رمز ارزها را معرفی کنند و از پاداش میلیونی، مطابق دستورالعمل بهره‌مند شوند.
 
دبیر کارگروه استانی ساماندهی مراکز استخراج رمز ارزها در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه‌های اجرایی و همراهی شهروندان بتوانیم مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز را شناسایی کرده و ضمن برخورد با سوء استفاده کنندگان، از بیت المال نیز صیانت کنیم. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
348 کلیک ها  جمعه, 25 تیر 1400 10:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا