سه محموله مواد مخدر در شهرستان لامرد کشف شد

رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف سه محموله مواد مخدر در شهرستان لامرد با تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر طی دو روز اخیر خبر داد.

به گزارش راستین انلاین حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: بزرگترین محموله کشف شده به میزان ۷۰۰ کیلوگرم تریاک است که با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و توقیف گردید.
 
او در این خصوص با بیان اینکه عوامل ترانزیت این مواد تحت تعقیب مأموران هستند، گفت: قاچاقچیان شناسایی و به زودی جهت برخورد قضایی و اجرای قانون در اختیار دستگاه قضایی قرار خواهند گرفت.
 
موسوی در ادامه با بیان اینکه در دو مورد کشف دیگر نیز میزان ۲۰۸ کیلوگرم و همچنین ۱۷۰ کیلوگرم تریاک از یک خودرو سمند و یک منزل مسکونی کشف و ضبط شده است گفت: در این خصوص نیز یک متهم بازداشت و یک دستگاه خودرو سمند متوقف و یک باب منزل مسکونی نیز پلمپ شده است.
 
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه هر روز با تلاش و همت ضابطین قضایی در دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر کشف و ضبط می‌شود گفت: متاسفانه مواد مخدر به عنوان ام الفساد، زمینه انحراف جوانان را فراهم می‌کند که در راستای پیشگیری از آسیب‌های ناشی از توزیع مواد مخدر دادگستری استان در تمامی حوزه‌های قضایی بخصوص در گلوگاه‌های ورودی و خروجی استان همواره همکاری اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با ضابطین را در دستور کار قرار داده است.
 
رئیس شورای قضایی استان تصریح کرد: تسلط سربازان گمنام امام زمان (عج) به اطلاعات و شیوه‌های مختلف فعالیت باند‌های قاچاق مواد مخدر و به کارگیری راهکار‌های مناسب شناسایی قاچاقچیان باعث شده است مسیر استان فارس برای سوداگران مرگ پر خطر و پر هزینه شده و اغلب محموله‌های مواد مخدر با اِشراف اطلاعاتی ضابطین شناسایی و با دستورات قضایی دادستان‌های سراسر استان ضبط شوند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
175 کلیک ها  یکشنبه, 20 تیر 1400 21:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا