اموال مسروقه میلیاردی تحویل آموزش و پرورش فارس شد

اموال مسروقه میلیاردی تحویل آموزش و پرورش فارس شد
   
اموال مسروقه میلیاردی تحویل آموزش و پرورش فارس شد |||| ||||

فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که با دستگیری اعضای یک باند سرقت در این استان، ۴۲ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و به آموزش و پرورش تحویل شده است.

 
 به گزارش راستین انلاین سردار رهام‌بخش حبیبی یکشنبه ۲۰ تیر به خبرنگاران گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت از آزمایشگاه آموزش و پرورش در شهرستان "اِوَز" در جنوب استان فارس، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری "۱۱ وحدت" شهرستان اوز بلافاصله وارد عمل شده و با اقدامات هوشمندانه موفق شدند در کمتر از ۲ ساعت هویت سارقان را شناسایی کنند.
 
فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق شدند هر ۵ نفر سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.
 
او با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت از آزمایشگاه اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموالی مسروقه به ارزش ۴۲ میلیارد ریال کشف و برابر دستور مقام قضایی تحویل نماینده آموزش و پرورش شد.
 
حبیبی گفت: اموال کشف شده شامل ۳ دستگاه کولر گازی، ۱۴ عدد میکروسکوپ، ۶ عدد روشویی به همراه شیرآلات، ۴ دستگاه الکترو موتور، یک دستگاه تلویزیون، ۵ عدد صندلی آزمایشگاهی، ۲ عدد الکتروسکوپ، مجموعه گیت فیزیک، جعبه الکترو مغناطیس، سانتریفیوژ، پروژکتور، اسلاید ویدیو، ۳ دستگاه موتور برق آموزشی، ماکت اسکلت انسان، ۲ عدد الکتریسته، آب گرمکن برقی، کیت شیمی و الکترو مغناطیس بوده است.
 
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: این استان برای سارقان، قاچاقچیان و خلافکارانی که امنیت مردم را با مخاطره مواجه کنند، محلی بسیار ناامن است و برخورد پلیس با هرگونه اخلال در نظم و امنیت، مطابق قانون و بسیار قاطع و بدون اغماض است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
421 کلیک ها  یکشنبه, 20 تیر 1400 15:38
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا