سپاه و دولت در قبال مردم مسئول هستند

سپاه و دولت در قبال مردم مسئول هستند
   
سپاه و دولت در قبال مردم مسئول هستند |||| ||||

فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز چهارشنبه 16 تیرماه در جلسه هم اندیشی  که با حضور جمعی از خبرنگاران و مسولین  برگزار شد ، گفت :رسانه ها در هر زمینه که مربوط به وضعیت کشور و مردم است باید مطالبه گر باشند و سپاه و دولت در قبال مردم مسئول هستند .

به گزارش راستین آنلاین سردار یدالله بوعلی  با بیان اینکه  رسانه ها و مسولین باید مطالبه گر باشند و در همین راستا مورد حمایت سپاه قرار خواهند گرفت ،افزود : رسانه ها باید با توجه کردن به فعالیت های سپاه ، ببیند سپاه چه ظرفیت هایی را دارد .

او همچنین بیان کرد : با توجه به ظرفیت های سپاه می توان برای رفع مشکل رسانه ها استفاده کرد .

سردار بوعلی به رفع مشکل رسانه ها اشاره کرد و افزود: پس باید بگوییم از مهم ترین وظایف خبرنگاران در این برهه از زمان مطالبه گری است.

او با اشاره به اینکه دشمن بر مبنای تفکر افراطی صهیونیستی دنبال اینست که تمدن شرق را نابود کند، تصریح کرد:خالص‌ترین حکومت صهیونیستی در واشنگتن مستقر است نه در سرزمین‌های اشغالی.

سردار بوعلی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان غربی ما ازبین بردن آداب، سنن و پوشش شرق از گسترده جهانی است،اظهار کرد :  آنان می خواهند تمام نمادهای شرقی را از بین ببرند و ایران اسلامی را بی هویت کنند اما هیچ گاه با وجود مردمی آگاه به این هدف خود نخواهند رسید.

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن بیان اینکه باید برای تکمیل کردن پازل اقتدار ایران اسلامی،  افراد مختلفی از هرگرایش و تخصصی متفاوت که به آن علاقه دارند را دور هم جمع کنیم تا قطعات این پازل با هم جور شود، افزود: ما همه دنبال حل مسائل هستیم و همه ما بزرگترین هدفمان ماندگاری ایرانی مقتدر و با عزت در این کره خاکی است و با وجود رسانه های انقلابی می توان دولتی انقلابی ایجاد کرد.

او تصریح کرد: سپاه و دولت در قبال مردم مسئول هستند و برای تحقق اهداف بزرگ در قبال کشور هماهنگی هایی با دولت کنونی هم ایجاد کرده ایم و باید بگوییم که اینطور نیست که دولت جدید با سپاه هم از نظر فکری نزدیک است به آنان کمک می کنیم بلکه در هر دولت چه در گذشته، حال و آینده سپاه گام های موثری برداشته است.

سردار بوعلی با یادآوری این مطلب که برای رفع مشکل مردم گام هایی برداشته و بر می داریم، افزود: هر کسی در راستای رفع مشکلات مردم حرکت کرد ما از آنان حمایت می کنیم و هر کسی کار و فعالیت کرد کمک می کنیم و دشمن بر مبنای تفکر افراطی صهیونیستی به دنبال این است که تمدن شرق را ویران کندو ما همه در یک خانه هستیم و هر کسی با هر نگاهی به خانه علاقه دارد، باید برروی کشور خودتعصب داشته باشد.

به هیچ عنوان قرار نیست که همه رسانه‌ها و فعالان رسانه را در یک مسیر و یک کانال مشخص قرار دهیم، افراد قطعا نظرات مختلفی داشته و دارند، اما می‌توان با هم‌افزایی این ظرفیت‌ها، برای حل مسائل و مشکلات مردم به اتفاق نظر رسید.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
328 کلیک ها  چهارشنبه, 16 تیر 1400 17:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا