افتتاح پروژه های مختلف شهری در شیراز

افتتاح پروژه های مختلف شهری در شیراز
   
افتتاح پروژه های مختلف شهری در شیراز |||| ||||

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از افتتاح پروژه های مختلف شهری همچون تقاطع ۳۵ متری خرامه – کمربندی (شهرک سعدی) و پیاده راه استاد شجریان خبر داد.

 
حمید جورکش گفت: کفسازی و بهسازی گذرهای هفت پیچ، شوریده، حاج زینل، افشار، امام زاده ابراهیم، لب آب و سرای روغنی از جمله پروژه های شهرداری منطقه ۸ است که به بهره برداری می رسد.
 
وی افزود: پارک میدان الله و منظر فضای سبز خلیج فارس از پروژه هایی است که در محدوده شهرداری منطقه ۷ به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی پارک ورزشی و پیست اسکیت نیز در بولوار تخت جمشید، شهرک صادقیه آغاز می شود.
 
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ادامه داد: سرای محله عرفان در بولوار عرفان غربی و پارک مطالعه در بولوار گفتار که توسط شهرداری منطقه ۵ شیراز احداث شده، به بهره برداری می رسد و عملیات ساخت ورزشگاه زنده یاد مهران اعتمادی نیز در بولوار گفتار آغاز می شود.
 
وی با اشاره به پروژه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: افتتاح اولین خانه ورزش های رزمی، اولین خانه شطرنج و اولین خانه کشتی شهرداری شیراز در خیابان نواب صفوی، آغاز عملیات اجرایی باغ کودکانه و سالن تنیس روی میز پارک بعثت و سالن توپی مجموعه ورزشی کارگر در خیابان کارگر از جمله این پروژه هاست. اولین مرکز کار آفرین شهرداری شیراز از جمله پروژه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
جورکش از افتتاح تقاطع ۳۵ متری خرامه – کمربندی خبر داد و گفت: با پیگیری های معاونت محترم فنی و عمرانی شهرداری شیراز، روشنایی تقاطع نیز تکمیل و در حال اتمام است و بزودی در هفته چهارم تیرماه بازگشایی و تقدیم شهروندان خواهد گردید  
 
وی همچنین از افتتاح باغ بانوان (باغ سلامت) و پیاده راه استاد شجریان در چمران جنوبی در محدوده شهرداری منطقه ۶ در ایام عید قربان خبر داد.
 
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در پایان افزود: دیگر پروژه های سایر مناطق شهرداری نیز در ابتدای مرداد ماه تا اواخر مرداد آماده بهره برداری است و در لیست برنامه های افتتاح قرار دارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
627 کلیک ها  یکشنبه, 13 تیر 1400 23:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا