تفاهم نامه افزایش همکاری‌ های اورژانس و بهزیستی فارس برای کمک به مددجویان

تفاهم نامه افزایش همکاری‌ های اورژانس و بهزیستی فارس برای کمک به مددجویان
   
تفاهم نامه افزایش همکاری‌ های اورژانس و بهزیستی فارس برای کمک به مددجویان |||| ||||

تفاهم‌ نامه همکاری بین مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و اداره کل بهزیستی استان فارس، با هدف کمک و ارائه خدمات به آسیب‌ دیدگان اجتماعی و مددجویان، امضا شد.

به گزارش راستین آنلاین  مدیرمرکز اورژانس فارس از همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت ‌های پزشکی و اداره بهزیستی استان فارس برای کمک به مددجویان و ایجاد هم ‌افزایی بین خدمات پزشکی و اورژانس اجتماعی خبر داد.

محمد جواد مرادیان گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک مرکز مدیریت حوادث و فوریت ‌های پزشکی استان فارس و اداره کل بهزیستی فارس در راستای ایجاد بستر مناسب برای بهبود ارائه خدمات سلامت در حوزه فوریت‌ های پزشکی، توانبخشی، پیشگیری و سلامت اجتماعی به افراد نیازمند امضا شده است.

او با اشاره به اینکه تعامل و همکاری دو سازمان می ‌تواند در رفع مشکلات جامعه اثرگذار باشد، یادآور شد: مددجویانی که زیر پوشش سازمان بهزیستی هستند شرایط خاصی دارند، بنابراین باید با تمام توان، برای ارتقای ارایه خدمت به آنان تلاش کنیم.
 
مدیر مرکز اورژانس فارس ادامه داد: افزایش تعامل و همکاری در بهبود ارائه خدمات به بیماران اورژانس و افراد نیازمند به مداخلات روانی، اجتماعی و توانبخشی و اقدام مشترک و یکپارچه برای کنترل و کاهش آسیب‌ های اجتماعی، از مهم ترین محورهای این تفاهم نامه یک ساله است.
 
مرادیان اضافه کرد: اعزام تیم فوریت‌ های پزشکی به محل حادثه هنگام بروز هرگونه آسیب اجتماعی در موارد خشونت ‌های خانگی مانند کودک آزاری، همسر آزاری، معلول آزاری، اقدام به خودکشی و همکاری با اورژانس اجتماعی و اعلام موارد اضطراری به اورژانس ۱۲۳ بخشی از تعهدات در این تفاهم ‌نامه به شمار می رود.
 
او همچنین ایجاد خط ارتباطی مستقیم برای تسریع در برقراری ارتباط عملیاتی و همکاری در تدوین پروتکل مشترک برای ارائه خدمات بهتر به مراجعان مرتبط با دو حوزه را به عنوان اقدامات مشترک بین مرکز فوریت ‌های پزشکی و بهزیستی فارس، عنوان کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
313 کلیک ها  شنبه, 12 تیر 1400 16:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا