امضا تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه فجر و پارک علم و فناوری فارس

امضا تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه فجر و پارک علم و فناوری فارس
   
امضا تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه فجر و پارک علم و فناوری فارس |||| ||||

انعقاد تفاهم نامه علمی که برای اولین بار در کشور بین سازمان‌ها و نهاد‌های فارس صورت می‌گیرد.

به گزارش راستین آنلاین آئین گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور سردار یداله بوعلی و جمعی از مدیران بخش صنعت و معدن استان به میزبانی پارک علم و فناوری فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه صنایع و معادن یکی از ارکان اساسی بخش اقتصاد و تولید در کشور‌ها هستند، گفت: حوزه صنعت و معدن یکی از مهم‌ترین بخش‌های مرتبط با اشتغال در کشور است و اگر رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در این حوزه اتفاق بیفتد شاهد اشتغالزایی برای جوانان خواهیم بود.

او با تاکید بر اهمیت خودکفایی در صنایع پیشرفته و تولید کالا‌های مورد نیاز در داخل کشور، گفت: با اعتماد و اتکاء به جوانان نخبه کشور به بسیاری از محصولات و تکنولوژی‌های نوین دست یافته ایم که نمونه‌هایی از این موارد در همین پارک علم و فناوری فارس قابل مشاهده است.

سردار بوعلی با اشاره به آمادگی سپاه فجر برای همکاری و تعامل هر چه بیشتر با مجموعه‌های دانش بنیان استان فارس، گفت: اقشار تخصصی بسیج از جمله اقشار فعال و تاثیرگذار در عرصه علم و پژوهش هستند که می‌توان ظرفیت‌های این متخصصین را با شبکه علمی پارک علم و فناوری بیش از پیش هم افزا کرد.

فرمانده سپاه فجر افزود: این هم افزایی می‌تواند نیاز‌ها و مشکلات استان فارس در عرصه علم و فناوری را حل کند.

او با بیان اینکه اهمیت و جایگاه علم و پژوهش باید بیش از پیش در جامعه تبیین شده و دغدغه مسئولان مرتبط باشد، گفت: توسعه هر چه بیشتر پارک‌های علم و فناوری در سطح کشور مروج امید و نشاط در جامعه نخبگان و موجب پیشرفت علمی کشور خواهد شد.

سردار بوعلی بیان کرد: انعقاد تفاهم نامه علمی که برای اولین بار در کشور بین سازمان‌ها و نهاد‌های فارس صورت می‌گیرد یک گام مهم و تاثیرگذار در راستای شکوفایی علمی و حمایت از نخبگان استان فارس خواهد بود.

در این مراسم برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه همکاری بین سپاه فجر، پارک علم و فناوری فارس، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، شهرک‌های صنعتی و دفتر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در فارس امضا شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
309 کلیک ها  چهارشنبه, 09 تیر 1400 10:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا