ارتباط مردمی با مشاوران بهزیستی فارس و خط ملی اعتیاد( ۰۹۶۲۸) جهت پیشگیری از اعتیاد

ارتباط مردمی با مشاوران بهزیستی فارس و خط ملی اعتیاد( ۰۹۶۲۸) جهت پیشگیری از اعتیاد
   
ارتباط مردمی با مشاوران بهزیستی فارس و خط ملی اعتیاد( ۰۹۶۲۸) جهت پیشگیری از اعتیاد |||| ||||

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس با اشاره به فعالیت خط ملی اعتیاد به شماره( ۰۹۶۲۸) گفت: این سامانه تلفنی از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب مشاوره های لازم در خصوص پیشگیری از اعتیاد، درمان و کاهش آسیب ها را ارائه می دهد. 

به گزارش راستین آنلاین عبدالرحمن  سلیم حقیقی با حضور مجازی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ضمن تبیین خدمات خط ملی اعتیاد از قبیل آشنایی با نحوه صحیح نظارت بر فرزندان،شناسایی باورهای غلط در خصوص مصرف مواد مخدر و اصلاح آنها، شناخت مواد مخدر جدید، علائم و عوارض مصرف مواد مخدر و چگونگی رفتار صحیح با نوجوانان از طریق ارتباط با مشاوران خط ملی اعتیاد بیان کرد:خانواده ها برای آشنایی با شیوه و فرآیند درمان و شناخت مراکز ترک اعتیاد معتبر تحت نظارت سازمان بهزیستی می توانند با خط ملی اعتیاد تماس بگیرند. 

 

او در ادامه افزود:خط مشاوره رایگان ۱۴۸۰ نیز از تمهیدات بهزیستی برای توسعه خدمات رسانی مشاوره ای به خانواده ها است، در سال ۹۹ تعداد ۱۵۵ هزار و ۲۰۴ تماس و در سه ماهه اول سال جاری تاکنون ۱۶ هزار و ۷۰۳ تماس موفق با صدای مشاور (۱۴۸۰) داشته‌ایم. 

 

مشاور مدیرکل بهزیستی فارس در امور رسانه ضمن معرفی خط تلفن اورژانس( ۱۲۳) اظهار داشت:در سال ۹۹ جمعاً ۱۴۶ هزار و ۴۰۳مورد تماس با شماره ۱۲۳ و در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ تا کنون ۱۰۵۲۰ مورد تماس با اورژانس ۱۲۳ انجام گرفته که بیشترین موارد مربوط به اختلافات حاد خانوادگی است، پس از آن کودک آزاری، همسر آزاری و خودکشی از موارد ماموریت‌های اورژانس ۱۲۳ بهزیستی فارس بوده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
651 کلیک ها  سه شنبه, 08 تیر 1400 10:15
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا