برگزاری جشن ولادت هشتمین اختر تابناک امام رضا (ع) در ۴۰مسجد

برگزاری جشن ولادت هشتمین اختر تابناک امام رضا (ع)  در ۴۰مسجد
   
برگزاری جشن ولادت هشتمین اختر تابناک امام رضا (ع)  در ۴۰مسجد |||| ||||

مسئول قرارگاه عمار از برگزاری جشن میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ۴۰ مسجد تحت پوشش قرارگاه عمارشیراز خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق پیش از ظهر امروز در مراسم جشن ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت که در بقعه منصوریه برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: حضرت در روایتی در جمع اصحاب خود می فرمایند ای شیعیان بدانید بد ترین افراد کسانی هستند که سه ویژگی در زندگی آنها وجود داشته باشد.
وی در ادامه اضافه کرد: حضرت رضا(ع) می فرمایند بدترین مردم کسانی هستند که بدترین ویژگی آنان این است که نسبت به دیگر افراد(برادران و خواهران دینی) بی تفاوت هستند، اگر کسی چنین بود حضرت می فرماید جزو بدترین افراد است، باید سعی کنیم به اندازه خود در حل گرفتاری های بردران خود کوشا باشیم، همچنین در این خصوص مشاهده کردیم که مردم در ایام کرونا فعالیت های بسیاری برای رفع نیاز مردم انجام دادند.
این کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: همچنین امام صادق(ع) فرمودند اگر 60 نفر وارد مسیر و واسطه در امر صدقه شوند آن ثواب نفر نخست به آخرین نفر نیز داده می شود، در جریان کرونا شاهد بودیم طلاب جهادی که وارد در عرصه تغسیل وتدفین اموات کرونایی شدند کار بزرگی را انجام دادند که به صورت جهادی و قربه الله آمدند و در صدد این بودند که خیرشان به دیگران برسد.
وی خاطرنشان کرد: کمک خیر نباید حتما به صورت مالی باشد، بلکه باید با آبرو و جان خود انفاق را انجام داد، همچنین دومین ویژگی که حضرت رضا(ع) فرمود از بدترین خصلت ها است تک خوری است و سومین مورد آن دسته از افرادی است که با زیر دست خود بد رفتاری می کند در حالات مرحوم‌ امام حاج عیسی نقل می کند که یکبار نشد امام به من امر کنند اگر چیزی می خواستند می فرمودند آب هم داریم،آب هم‌ هست .
حجت الاسلام والمسلمین حدائق در پایان گفت: ائمه جماعات قرارگاه عمار جشن میلاد حضرت رضا(ع) را در ۴۰ مسجد برگزار کردند که مدیحه سرایی، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقه و اهدا جوائز به افرادی که نام آنان رضا(ع) بود از جمله بخشی از برنامه های آنان بوده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
943 کلیک ها  سه شنبه, 01 تیر 1400 12:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا