گروه‌های جهادی از هیچ فرد و گروهی در انتخابات حمایت نمی‌کنند

گروه‌های جهادی از هیچ فرد و گروهی در انتخابات حمایت نمی‌کنند
   
گروه‌های جهادی از هیچ فرد و گروهی در انتخابات حمایت نمی‌کنند |||| ||||

روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی فارس با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به بعضی اخبار و مطالب منتشره شده در فضای مجازی، اعلام کرد که از گروه‌های جهادی از هیچ فرد یا گروهی در انتخابات پیش رو حمایت نخواهد کرد.

در پی برخی اخبار مبنی بر اعلام حمایت گروه‌های جهادی از کاندیدا یا لیست‌هایی خاص، روابط عمومی بسیج سازندگی فارس با انتشار بیانیه‌ای، ضمن تاکید بر لزوم مشارکت همه در انتخابات، تاکید کرده است که گروه‌های جهادی از هیچ فرد یا گروه و لیستی در انتخابات 28 خرداد، حمایت نکرده است.

متن بیانیه سازمان بسیج سازندگی استان فارس به شرح زیر است؛

"بسم‌الله الرحمن الرحیم 

ساعات و لحظاتی که در آن به سر می‌بریم، از سرنوشت سازترین اوقات عمر ایران اسلامی است. ۲۸ خرداد، شب قدر دیگری برای انقلاب است که درک درست آن، نویدبخش روزهای روشن آینده است. هرچه به روز انتخابات نزدیک می‌شویم به لطف الهی شور و نشاط مردم زیادتر می‌شود و این بسان دمیدن روح تازه در کالبد کشور است.

از سویی نامزدها چه در ریاست جمهوری و چه در شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش می‌کنند تا نظر مردم را به خود معطوف کنند و یکی از این بسترها، جلب حمایت مردم با استفاده از عناوین اصیل در عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی است.

از آنجا که نفس فعالیت‌های جهادی و اردوهای محرومیت‌زدایی، خدمت خالصانه، بی مزد و منت به محرومان است، لیکن شاهد بهره برداری برخی نامزدهای شوراهای اسلامی و لیست‌های انتخاباتی، بخصوص در شهر شیراز از عناوینی مانند «نماینده گروه‌های جهادی» یا «لیست مورد حمایت گروههای جهادی» و... هستیم که در همین راستا به اطلاع عموم مردم استان و شهر شیراز می‌رساند، «بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در سراسر استان فارس» بنا به رسالت و وظیفه ذاتی، از هیچ یک از نامزدهای انتخابات ۲۸ خرداد حمایت نکرده و ادعای تایید لیست انتخاباتی توسط این سازمان یا گروه‌های جهادی، تحت هر عنوان به هیچ وجه صحت ندارد و سازمان بسیج سازندگی استان فارس بعنوان خادم جهادگران؛ پیگیری حقوقی مساله را برای خود محفوظ میداند.

در پایان ضمن توصیه رعایت اخلاق و قانون به نامزدهای گرامی، انتظار می‌رود داوطلبان صرفا نسبت به ارائه برنامه‌های خود اقدام کنند و امت شریف ایران اسلامی و فارس قهرمان نیز در راستای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب با بصیرت و آگاهی و انتخابی درست، بار دیگر الگوی مردم سالاری دینی را در برابر جهانیان به نمایش بگذارند."

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
230 کلیک ها  دوشنبه, 24 خرداد 1400 08:57
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا