برخورداری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد فارس از اشتراک رایگان گاز طبیعی

برخورداری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد فارس از اشتراک رایگان گاز طبیعی
   
برخورداری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد فارس از اشتراک رایگان گاز طبیعی |||| ||||

اشتراک رایگان گاز طبیعی به یک هزار و ۸۰ مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و چهار هزار و ۹۴۶ مورد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس واگذار شد.

به گزارش راستین آنلاین  مدیرعامل شرکت گاز استان فارس  امروز (یکشنبه 23 خرداد) از واگذاری 6 هزار و 26 مورد اشتراک رایگان گاز طبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: بدین ترتیب اشتراک رایگان گاز طبیعی به یک هزار و 80 مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و چهار هزار و 946  مورد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس واگذار شده است.

غلامعباس حسینی  افزود: 536 اشتراک رایگان گاز طبیعی نیز در اختیار مساجد، حسینیه ها، حوزه های علمیه، اماکن اقلیت های دینی، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان فارس قرار گرفت.

وی اعلام کرد: برای اجرای طرح واگذاری رایگان اشتراک گاز به خانواده‌های مشمول طرح در استان بیش از 14 میلیارد و 200 میلیون ریال با هدف محرومیت زدایی و حمايت از مددجویان تحت پوشش كميته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی فارس هزینه شده است.

حسینی ادامه داد: نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره ‌مند نشده اند، با دریافت معرفی‌ نامه از نهاد مربوطه ارائه آن به شرکت گاز می توانند از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس قانون، جانبازان بالای 25 درصد تا 10 متر مکعب، اماکن مذهبی بدون محدودیت ظرفیت و افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و... با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی، می‌ توانند برای یک بار از اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
182 کلیک ها  یکشنبه, 23 خرداد 1400 13:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا