توضیحات دادگستری فارس پیرامون تزریق واکسن به کارکنان قضایی

توضیحات دادگستری فارس پیرامون تزریق واکسن به کارکنان قضایی
   
توضیحات دادگستری فارس پیرامون تزریق واکسن به کارکنان قضایی |||| ||||

دادگستری استان فارس پیرامون تزریق واکسن به تعداد اندکی از کارکنانی که عمدتا دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای و خطرناک بودند، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش راستین انلاین دادگستری استان فارس پیرامون تزریق واکسن به تعداد اندکی از کارکنانی که عمدتا دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای و خطرناک بودند، توضیحاتی ارائه کرد.

در اطلاعیه دادگستری استان فارس آمده است، صرفا در یکی از مجتمع‌های قضائی شیراز، تعداد ۳۵ نفر معادل ۵۰ درصد جمعیت مجتمع، همزمان به بیماری شدید کرونا مبتلا شدند و تعدادی از همکاران نیز به علت ابتلا به این ویروس فوت شدند. همچنین طی ۵ روز متوالی ۷ نفر در حوزه ستاد دادستانی مرکز استان فارس دچار بیماری کرونا شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: کلان شهر شیراز به صورت متوالی و در مواعد مختلف در وضعیت قرمز یا نارنجی قرار داشت و علیرغم اینکه دستگاه‌های اجرایی با حضور یک سوم یا یک دوم نیرو‌ها فعالیت می‌کردند، دادگستری استان فارس به لحاظ کثرت مراجعان و عدم امکان تعطیلی و ضرورت پاسخگویی مناسب به مراجعین، با حضور تمام نیروی انسانی اعم از کارکنان قضائی و اداری به فعالیت مستمر و شبانه روزی خود ادامه داد.

بر همین اساس، از آنجاییکه فعالیت دادگستری استان فارس به ویژه در حوزه دادسرا شبانه‌روزی است و حتی یک لحظه تعطیل بردار نیست و لازمه حضور مستمر و مداوم و موثر کارکنان و ایجاد انگیزه حضور، فراهم بودن شرایط حد اقلی به ویژه در حوزه سلامت است، بر اساس مصوبات شورای تامین استان ذیل استاندار و ستاد کرونای استان فارس و با موافقت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به لحاظ ضرورت امر، آن هم پس از دریافت واکسن از ناحیه کادر درمان و افراد اولویت دار، تعداد اندکی از کارکنانی که عمدتا دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای و خطرناک، مبادرت به تزریق واکسن کردند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
285 کلیک ها  شنبه, 22 خرداد 1400 21:17
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا