انعقاد تفاهم نامه بهزیستی فارس با مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان

انعقاد تفاهم نامه بهزیستی فارس با مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان
   
انعقاد تفاهم نامه بهزیستی فارس با مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان |||| ||||

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان فارس از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین بهزیستی فارس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین عبدالرحمان سلیم حقیقی در جمع خبرنگاران گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی فارس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، یکپارچگی و هم صدایی این دو دستگاه، جهت کنترل آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت و طرفین با افزایش تعامل و همکاری، ارائه خدمات به بیماران اورژانس و افراد نیازمند مداخلات روانی، اجتماعی و توانبخشی را بهبود می بخشند. 
 
او در ادامه عنوان کرد: اعزام تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه هنگام بروز هرگونه آسیب اجتماعی در موارد خشونت های خانگی اعم از :کودک آزاری، همسرآزاری، معلول آزاری، اقدام به خودکشی و همکاری با اورژانس اجتماعی، اعلام موارد اضطراری به اورژانس ۱۲۳ و تدوین بسته سلامت روان ویژه کارکنان سازمان بهزیستی فارس ، بخشی از تعهدات مرکز فوریتهای پزشکی و آموزش پرسنل مراکز فوریت ها در زمینه آشنایی با گروههای هدف و خدمات تخصصی اورژانس اجتماعی، آموزش پیشگیری از اعتیاد به کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، بخشی از تعهدات بهزیستی در این تفاهم نامه است. 
 
مشاور رسانه ای مدیر کل بهزیستی فارس ایجاد خط ارتباطی مستقیم جهت تسریع در برقراری ارتباط عملیاتی و همکاری در تدوین پروتکل مشترک جهت ارائه خدمات بهتر به مراجعین مرتبط به دو حوزه را به عنوان اقدامات مشترک بین بهزیستی فارس و مرکز فوریتهای پزشکی مطرح کرد.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
691 کلیک ها  شنبه, 22 خرداد 1400 14:17
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا