راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی در جامعه دانشگاهی

راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی در جامعه دانشگاهی
   
راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی در جامعه دانشگاهی |||| ||||

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس گفت: برای ترویج فرهنگ پرسشگری با تولید فکر توانسته‌ایم کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها راه‌اندازی کنیم تا جامعه دانشگاهی بتوانند به اصلح‌ترین کاندیدا رای بدهند.

حجت‌الاسلام حمید مقامی با تشریح نقش جامعه علمی و دانشگاهی کشور در توسعه فضای سیاسی و انتخاباتی، گفت: دانشگاهیان پیشگامان و جلوداران عرصه‌های سیاسی به‌ویژه انتخابات هستند.

به گزارش راستین آنلاین  به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس، مقامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: فارغ از هر نگاه سیاسی انتخابات در هر کشوری یک فرصت برای مردم آن کشور به شمار می‌رود وبه همین علت دشمنان جمهوری اسلامی نمی‌خواهند از این فرصت استفاده شود.

به عقیده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس، استادان دانشگاه و همچنین دانشجویان در ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات نقاط بسیار مهمی دارند که ضمن حضور در این عرصه می‌تواند در تبیین مسائل برای جامعه هم به خوبی ایفای نقش کنند.

مقامی، انتخابات ۱۴۰۰ را برای مردم و کشور از ابعاد مختلف مهم و حساس توصیف کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات در جوامع بین‌الملی پیام وحدت مردم ایران را نشان می‌دهد.

او همچنین حضور جوانان را مهم توصیف کرد وگفت: دختران وپسران تصمیم گیری می‌کنند تا به جامعه ومسئولان اعلام کنند اثرگذاری آن‌ها در هیچ تصمیم مهم در کشور نباید فراموش شود، زیرا این اقشار سرمایه‌های کشور به شمار می‌روند.

مقامی همچنین با اشاره به ولادت با سعادت حضرت معصومه مصادف با روز دختر این مناسبت را یکی دیگر از پیام‌های انقلاب توصیف کرد و گفت: برخی از افتخارات این کشور با نام دختران ایران زمین گره خورده و مفتخریم در کشوری زندگی می‌کنیم همه دختران باعفت ایران توانسته‌اند در تمام صحنه‌های علمی ورزشی به عنوان نابغه‌های ایرانی خودشان را معرفی کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
204 کلیک ها  جمعه, 21 خرداد 1400 15:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا