• مدیر کل آموزش و پرورش فارس خبر داد:

درخشش فرهنگیان فارس درنخستین جشنواره معلمان هنرمند کشور

درخشش فرهنگیان فارس درنخستین جشنواره معلمان هنرمند کشور
   
درخشش فرهنگیان فارس درنخستین جشنواره معلمان هنرمند کشور |||| ||||

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس با حضور 4 هزار و 118 نفر در جشنواره و کسب 58 رتبه اول ، دوم ، سوم و شایسته تقدیر موفق به کسب رتبه اول نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند سراسر کشور شد.

 
به گزارش راستین آنلاین فرهاد اسماعیلی گفت: معلمان هنرمند فارس ۸ رتبه اول، ۱۴ رتبه دوم و ۱۴ رتبه سوم را در نخستین جشنواره معلمان هنرمند کشور کسب کردند.
 
مدیر کل آموزش و پرورش فارس در تشریح اسامی منتخبین استان فارس در این جشنواره کشوری افزود: محمد عباسی در رشته فیلم کوتاه داستانی، حمیدرضا رویین تن دررشته تکنوازی سه تار، حامد قانع در رشته تکنوازی سه تار قشقایی، لیلا سادات کریمی در رشته تکنوازی تنبور، حمیدرضا فرزاد در رشته پادکست، حنظله ربانی در رشته سرایش سرود و ترانه ، محمدرضا خالقیان در رشته مجسمه سازی و مختار عیب جو در رشته فتومونتاژموفق به کسب رتبه اول این جشنواره کشوری شدند.
 
اسماعیلی گفت: مریم کشاورز در رشته مونولوگ، حمید وامق در رشته نمایشنامه نویسی، وحید رضایی نسب درشته آواز محلی ( بختیاری ) و حبیب الله بازیار در رشته آواز محلی (شیرازی) ،مجید توکلیان و مجتبی فرهادی پور در رشته تکنوازی تنبک، حمیدرضا بنیادی و محمد جواداکبری در رشته تکنوازی ضرب زورخانه، مریم آموزگار در رشته پادگست رتبه دوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.
 
وی در تشریح دیگر اسامی برگزیدگانی که موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره شدند افزود: منصوره صداقت در رشته نقد داستان، مجید اسلامی در رشته نقاشی، مجتبی رحمدار در رشته خط شکسته نستعلیق، فرامرز کشتکار در رشته کاریکاتور، راضیه محمدی در رشته نقاشی دیجیتال موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره کشوری شدند.
 
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: شهر بانوثابت در رشته فیلم کوتاه مستند، راضیه زارعی در رشته نمایش عروسکی، محمدحسین کوثری در رشته تکنوازی دف سعید احمدی پور در رشته تکنوازی کمانچه، حسین گل صفتیان در رشته تکخوانی محلی (تصنیف)، امیر قره خانی در رشته نرم افزار موبایل، زهرا درستکار در رشته نقد شعر رتبه سوم این جشنواره کشوری را از آن خود کردند.
 
اسماعیلی در تشریح دیگر اسامی برگزیدگانی که موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره شدند افزود: جلیل منور در رشته سرایش سرود و ترانه، سید یاسین علویان در رشته نقاشی، مجید رستگار در رشته خط نستعلیق ، هیلدا خدر در رشته خط شکسته نستعلیق ، فخرالسادات صحافی در رشته خط نسخ،امیر پژمان در رشته خط ثلث، الهام زهد در رشته اینفوگرافی موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره کشوری شدند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
437 کلیک ها  پنج شنبه, 13 خرداد 1400 12:34
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا