کلنگ زنی 42 واحد مسکونی ویژه معلولین در شیراز

کلنگ زنی 42 واحد مسکونی ویژه معلولین در شیراز
   
کلنگ زنی 42 واحد مسکونی ویژه معلولین در شیراز |||| ||||

مدیر کل بهزیستی فارس از ساخت 635 واحد مسکونی ویژه معلولین و محرومان با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 386 میلیون تومان در فارس خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین سید محمد صادق کشفی نژاد با بیان اینکه کمیته راهبردی مسکن برای تجميع توان دستگاه های مختلف تشکیل شده است، گفت :تفاهم پنج جانبه بنياد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجمن خیرین مسکن ساز، سازمان بهزیستی و مسکن و شهرسازی  عملیات ساخت 635 واحد مسکونی اجرا شد.
 
او در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین با اشاره به اهمیت مسکن معلولین و تفاهم گنج جانبه دستگاه های متولی، افزود :در شرایط کنونی کشورکه مردم  با مشکلات اقتصادی دست و گنجه نرم می کنند ، کار های بسیار بزرگی در حوزه مسکن و اشتغال مددجویان صورت گرفته است.
 
 
کشفی نژاد ضمن اینکه دستگاه های متولی از تمام ظر فیت های اداری و بین بخشی استفاده می کنند، تصریح کرد :با توجه به کلنگ زنی پروژه 42 واحدی فاضل اولویت با خانواده های دو معلولی و بیشتر خواهد بود.
 
 
او با بیان اینکه با اجرای تفاهم پنج جانبه امیدواریم  گستره فعالیت ها به جایی برسد که هیچ نیازمند و مددجوی فاقد مسکن نباشد، تصریح کرد ‌: انشالله ظرف سه سال آینده واحد های مسکونی تحویل مددجویان خواهد شد. 
 
کشفی نژاد در راستای تامین مسکن معلولان استان گفت :365 واحد برای خانواده های داری دو معلول یا بیشتر کلنگ زنی شده است. 
 
او اظهار کرد : هزینه های بلاعوض به خانواده های معلولین داده می شود. 
 
تشکیل کمیته راهبردی مسکن 
 
او ضمن اینکه کمیته راهبردی مسکن تشکیل شده است و مساحت این پروژه 2573 متر مربع است ، گفت : در سامانه بنیاد مسکن تاکنون بالغ بر 950 خانواده ای که  دو معلول و بیشتر دارند ثبت شده است و آمار خانوار های نیازمند در آن ثبت می شود. 
 
کشفی نژاد  عنوان کرد :با اجرای  این تفاهم نامه امیدواریم که بتوانیم مسکن را برای خانواده های نیازمند تهیه کنیم تا یکی از دغدغه های این عزیزان کم شود.
 
گفتنی است اعتبار کل ساخت 365 واحد مسکونی که با مشارکت 5 دستگاه متولی تامین شده، 22 میلیارد و 386 میلیون تومان است.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
892 کلیک ها  چهارشنبه, 12 خرداد 1400 11:50
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا