توجه به اشتغال زندانیان از اهداف شورای راهبری و مهارت آموزی زندانیان در فارس است

توجه به اشتغال زندانیان از اهداف شورای راهبری و مهارت آموزی زندانیان در فارس است
   
توجه به اشتغال زندانیان از اهداف شورای راهبری و مهارت آموزی زندانیان در فارس است |||| ||||

ابراهیمی گفت: شورای راهبری و مهارت آموزی زندانیان در فارس موجب توانمند سازی زندانیان برای اشتغال پذیری در دوران محکومیت و ورود به بازار کار پس از پایان دوران محکومیت می شود.

به گزارش راستین انلاین اسحاق ابراهیمی در شورای راهبری و مهارت آموزی زندانیان در فارس گفت: این شورا با هدف ایجاد زمینه های نیاز سنجی، برنامه ریزی، مهارت آموزی و مشاوره شغلی برای زندانیان و توانمند سازی آنها برای اشتغال پذیری در دوران محکومیت و ورود به بازار کار پس از پایان دوران محکومیت تشکیل شده است.

مدیرکل زندان های فارس افزود: شورای راهبری و مهارت آموزی زندانیان در فارس در بازدارندگی از ارتکاب مجدد جرم نیز نقش مطلوبی دارد و موجب خودباوری، کسب روحیه استقلال و ایفای نقش موثر و مفید زندانیان خواهد شد.

وی اضافه کرد: بررسی ظرفیت های اشتغال منطقه، نیاز سنجی دوره های آموزش فنی و حرفه ای زندانیان متناسب با طرح های مطالعاتی، ایجاد مجوز مراکز واجد شرایط در سطح استان، بررسی و شناسایی ظرفیت آموزش های فنی و حرفه ای در سطح زندان ها و ... از پیامدهای مطلوب این شورا است.

ابراهیمی اعلام کرد: با تشکیل این شورا برنامه های مشاوره ای، آموزشی و نظارتی، ارزشیابی، نظارت و آسیب شناسی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته و همکاری برای جذب منابع مالی و انسانی لازم از بخش های خصوصی و دولتی و سازمان های مردم نهاد برای بهبود و ارتقا کمی و کیفی حرفه آموزی در زندان های فارس از وظایف آن است.

خاطر نشان می شود، در پی تفاهمنامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی کشور، شورای راهبری مهارت آموزی و مشاور شغلی زندانیان در شیراز با حضور مدیر کل زندان های فارس، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و معاونان و کارشناسان دو مجموعه تشکیل جلسه داد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
630 کلیک ها  سه شنبه, 11 خرداد 1400 08:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا