• مدیر عامل شرکت گاز فارس خبر داد :

سال گذشته نشت یابی بیش از 820 هزار انشعاب گاز طبیعی در فارس انجام شد

سال گذشته نشت یابی بیش از 820 هزار انشعاب گاز طبیعی در فارس انجام شد
   
سال گذشته نشت یابی بیش از 820 هزار انشعاب گاز طبیعی در فارس انجام شد |||| ||||

مدیر عامل شرکت گاز فارس از نشت یابی 822 هزار انشعاب گاز طبیعی در استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین غلامعباس حسینی گفت:  فرآیند نشت یابی با هدف کاهش هدر رفت گاز، کاهش آلودگی های زیست محیطی، افزایش کیفیت ارایه خدمات و همچنین افزایش ضریب ایمنی شبکه ها و تأسیسات گازرسانی با استفاده از سیستم‌ها و نرم افزارهای دقیق نشت یابی و بر مبنای برنامه ریزی مدون انجام شده است.

 

 وی همچنین به نشت‌یابی 29 هزار و 89 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت در سال99 اشاره کرد و افزود: علاوه بر نشت‌یابی خطوط و شبکه انشعابات شهری و روستایی 306  ایستگاه TBS و CGS در سطح استان نیز به صورت کامل مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار گرفت.

 

حسینی در خصوص فرآیند کار نشت یابی نیز گفت: پس از شناسایی 127 مورد نا ایمن، موارد نشتی توسط تیم‌های نشت‌یاب، در اسرع وقت به واحد بهره‌برداری اداره گازرسانی اعلام و واحدهای مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به رفع نشتی اقدام کردند.
نشت یابی خطوط تغذیه و شبکه توزیع توسط 5 هزار و 889 نفر_روز انجام شد.

 

به گفته حسيني مطابق با برنامه‌ريزی های صورت گرفته، همه خطوط گازرسانی شهرها و روستاهای استان در سال جاری نیز با دقت مورد بازرسی و نشت يابی قرار می‌گیرد.

 

مديرعامل شركت گاز استان فارس بيان كرد: با انجام دقيق عمليات نشت يابی و بررسی مستمر تاسيسات، ضمن افزايش راندمان و حفظ يكپارچگی خطوط گاز، از به وجود آمدن حوادث ناگوار و هدررفت اين سرمايه ملی نيز جلوگيری می شود.

 

وی در پایان با تأکید بر جدی گرفتن نشت گاز، به مشترکین توصیه کرد: به منظور حصول اطمینان از نبود نشتی گاز، سیستم های لوله کشی گاز داخلی منازل را حداقل شش ماه یکبار با کف صابون نشت یابی کنند.
شرکت گاز استان فارس در حال حاضر به  بیش از یک میلیون و 581 هزار  مشترک در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی خدمات ارایه می دهد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
869 کلیک ها  دوشنبه, 10 خرداد 1400 17:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا