قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در فارس راه اندازی شد

قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در فارس راه اندازی شد
   
قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در فارس راه اندازی شد |||| ||||

قزل سفلی گفت با همکاری نوسازی مدارس، بسیج سازندگی و مجمع خیرین:قرارگاه جهادگران مدرسه ساز در فارس راه اندازی شد. 

 
 
به گزارش راستین آنلاین اولین جلسه قرارگاه جهادگران مدرسه ساز استان فارس با حضور اسماعیل قزل سفلی، رئیس بسیج سازندگی استان و موصلی مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس و آئین امضای تفاهم نامه آغاز به کار این قرارگاه برگزار شد.
 
اسماعیل قزل سفلی، رئیس بسیج سازندگی استان فارس در این جلسه با اشاره به اهداف راه اندازی قرارگاه جهادگران مدرسه ساز گفت:کمک به هم‌افزایی بین بخشی برای رفع مشکلات و کمبودهای زیرساختی، فضاهای آموزشی پرورشی مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی و شهری در سطح استان یکی از این اهداف است.
 
وی ادامه داد: این قرارگاه تلاش می کند برای اینکه رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی عمرانی و آبادانی مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی عملیاتی شود، خدمت رسانی برای احداث تعمیر و بازسازی مدارس در مناطق روستایی و شهری کم‌برخوردار استان، استفاده از ظرفیت تخصصی جهادگران مدرسه ساز به این امر مقدس مدرسه سازی کمک کنیم.
 
رئیس بسیج سازندگی استان فارس اضافه کرد: برای این موضوع یک قرارگاه شکل گرفته است که نوسازی مدارس استان، مجمع خیرین مدرسه ساز، بسیج سازندگی و گروه های جهادی مدرسه ساز در قالب این قرارگاه سازماندهی می شوند.
 
قزل سفلی بیان کرد: اولین قرارگاه جهادگران مدرسه در صورت استانی در سطح کشور در استان فارس شکل گرفته است و بنا است یک دفتر در محل نوسازی مدارس راه اندازی گردد.
 
وی ادامه داد: مسئول این قرارگاه از طریق سازمان سازمان نوسازی مدارس استان و بسیج سازندگی انتخاب می شود که اعضای این قرارگاه متشکل از 5 عضو حقیقی مسئولین گروه های جهادی که سابقه مدرسه سازی دارند، مدیرکل نوسازی مدارس استان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، رئیس بسیج سازندگی و مدیرحرکت های جهادی بسیج سازندگی استان فارس در آن حضور دارند.
 
رئیس بسیج سازندگی استان فارس بیان کرد: این قرارگاه به صورت فصلی جلسات منظم با دستور کار هماهنگی در امر احداث، بهسازی و نوسازی مدارس در مناطق به صورت هدفمند برگزار می کند که تلاش می شود در جهت شعار «عدالت و پیشرفت» بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
325 کلیک ها  چهارشنبه, 05 خرداد 1400 13:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا