آماده کمک به حل چالش ها و تنش های آبی مناطق کم برخوردار هستیم

آماده کمک به حل چالش ها و تنش های آبی مناطق کم برخوردار هستیم
   
آماده کمک به حل چالش ها و تنش های آبی مناطق کم برخوردار هستیم |||| ||||

 تفاهم نامه همکاری فی مابین بسیج سازندگی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب استان فارس منعقد و امضا شد.

 
 
به گزارش راستین آنلاین در این تفاهم نامه که به امضای اسماعیل قزل سفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس و علی بوستانی رئیس هیئت مدیریه و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس رسیده است، تامین آب شرب از طریق ارتقا کیفی شبکه آبرسانی ثابت و سیار در مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی استان فارس با مشارکت طرفین؛ خیرین و توان تخصصی گروههای جهادی مهمترین محور همکاری مشترک می باشد. 
 
کمک به کاهش و رفع محرومیت مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی در موضوع تامین و توزیع آب شرب، هم افزایی بین دستگاه های جهت کمک به رفع مشکل آب شرب مناطق محروم، شناخت و بکارگیری ظرفیت عظیم تخصصی جهادگران در عمران و آبادانی مناطق محروم، تقویت روحیه و فرهنگ جهادی در مشارکت های مردمی، تقویت روحیه امید در جامعه و الگو سازی همکاری فی مابین جهت بسط در سطح استان از جمله اهداف این تفاهم نامه است.
 
تفاهم نامه بسیج سازندگی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب استان فارس در محور های؛ اجرای پروژه های آبرسانی روستایی، اصلاح شبکه آب فاضلاب روستایی و تکمیل پروژ های نیمه تمام؛ ارتقای شبکه آبرسانی ثابت و سیار؛ کمک به برنامه های اصلاح الگوی مصرف، استفاده از فناوری های نوین در راستای تحقق اهداف؛ استفاده از ظرفیت تخصصی مجمع خیرین؛ گروههای جهادی، آحاد مردم و ایجاد هم افزایی بین دستگاه های مختلف در این حوزه منعقد گردیده است.
 
اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج سازندگی استان فارس در جلسه امضای تفاهم نامه گفت: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت تخصصی گروههای جهادی در حوزه آبرسانی در راستای کمک به کاهش و حل چالش ها و تنش های آبی مناطق کم برخوردار و روستایی با توجه به وضعیت کم آبی استان در سال جاری در کنار شرکت آب و فاضلاب استان فارس خواهد بود و با هم افزایی همه ظرفیت های دولتی و غیر دولتی بویژه مجمع خیرین آب رسان به کمک مردم در مناطق کم برخوردار خواهد شتافت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
252 کلیک ها  سه شنبه, 28 ارديبهشت 1400 15:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا