• رئیس اورژانس فارس خبر داد :

وضعیت نامساعد عروس و داماد جوان شیرازی در حادثه رانندگی

وضعیت نامساعد عروس و داماد جوان شیرازی در حادثه رانندگی
   
وضعیت نامساعد عروس و داماد جوان شیرازی در حادثه رانندگی |||| ||||

رئیس اورژانس فارس با اشاره به حادثه تصادف خودرو عروس و داماد در جاده دوکوهک گویم گفت: وضعیت داماد به دلیل شدت ضربه‌ای که به سر او وارد شده بود هوشیاری مناسبی ندارد و در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر است .

 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی اورژانس فارس،  محمد جواد مرادیان با بیان اینکه در همان ساعات اولیه داماد 25 ساله به دلیل ضربه به جمجمه با سطح هوشیاری 12 وعروس 18 ساله به دلیل ضربه خوردن به ناحیه سر وگردن با سطح هوشیاری 15 از طریق دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند اظهارداشت: با انحراف خودرو از جاده هر دو سرنشین عروس و داماد از ناحیه سر وگردن دچار آسیب و وضعیت داماد ۲۵ ساله وخیم گزارش شد.
 
وی افزود: مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان تروما شهید رجایی منتقل و به دلیل وضعیت جسمانی داماد در همان ساعات اولیه به اتاق عمل ارجاع داده شد.
 
مرادیان یادآور شد: در وقوع چنین حوادثی اولین نیروهایی که برای اقدامات پیش بیمارستانی از سوی شهروندان فراخوانده می شوند پرسنل اورژانس 115 هستند. 
 
رئیس اورژانس فارس با بیان اینکه در همان شب حادثه 6 ماموریت اعلام تصادف در جاده های اطراف شیراز برای نیروهای اورژانس گزارش ثبت شده است افزود: در این تعداد ماموریت 27 مصدوم به بیمارستان های تروما شهید رجایی و بیمارستان مرودشت از طریق پرسنل اورژانس منتقل که برای انتقال مصدومان 13 آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شده اند.
 
رئیس اورژانس فارس یادآور شد: امروزه اورژانس پیش بیمارستانی تبدیل به یکی از مهمترین ارگان های خدمات رسان در جامعه شده است که با توجه به تخصصی بودن این حوزه بعضاً شاهد ارائه نظرات و گزارشات غیر کارشناسی برخی رسانه ها و شهروندان هستیم که نیاز است با فرهنگ سازی بیشتر از تکرار این موضوع جلوگیری کنیم. 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
3973 کلیک ها  جمعه, 24 ارديبهشت 1400 15:02
این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)

موارد مرتبط

1 نظر

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا