با تلاش آتش نشانان عروس و داماد نجات یافتند

با تلاش آتش نشانان عروس و داماد نجات یافتند
   
با تلاش آتش نشانان عروس و داماد نجات یافتند |||| ||||

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در جزییات این حادثه ابراز داشت: ساعت ۲۰ امشب در پی تماس رانندگان عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک خودرو سواری تویوتا حامل عروس و داماد با گاردریل، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۸ و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه در گویم اعزام کردند. 

 
محمدهادی قانع گفت: پس از بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی کمری که متاسفانه حامل عروس و داماد جوان بود به علت نامعلوم با گاردریل حاشیه خیابان برخورد کرده و بر اثر این حادثه، زن و مرد جوان به شدت دچار مصدومیت شده و داخل خودرو گیر کرده بودند.
 
وی افزود: شدت این حادثه به حدی بود که گاردریل از میان خودرو عبور کرده بود.
 
این مقام مسئول با اشاره به حساسیت این حادثه و تلاش تیم امدادی برای نجات جان مصدومان بیان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ایجاد ترافیک مصنوعی توسط خودرو های آتش نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول به وسیله تجهیزات ویژه نجات در کمترین زمان ممکن مصدومان را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و گروه دوم نیز همزمان با قطع جریان برق و جلوگیری از نشت بنزین از آتش سوزی احتمالی خودرو جلوگیری کردند.
 
محمد هادی قانع تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و تحویل محل به عوامل انتظامی و پلیس راهور، به ماموریت خود پایان دادند.
 
گفتنی است عروس و داماد جوان که دچار این سانحه شده بودند توسط تیم اورژانس سریعا به بیمارستان منتقل شدند.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
863 کلیک ها  پنج شنبه, 23 ارديبهشت 1400 21:48
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا