• توسط قرار گاه عمار صورت گرفت :

10 هزار قرص نان و هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع شد

10 هزار قرص نان و هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع شد
   
10 هزار قرص نان و هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع شد |||| ||||

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز گفت: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۳۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و محبین اهل بیت درشیراز توزیع شد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق صبح امروز در نشست مجازی با اصحاب رسانه ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای درک ارزش‌های دینی و معنوی دانست و اظهار داشت: رسول گرامی اسلام (ص) در خطبه شعبانیه فرمودند ماه رمضان، ماهی است که ساعات آن ماه، روزها و شب های آن بهترین شب های سال است.
 
او در ادامه رمضان را ماه بهار قرآن برشمرد و اضافه کرد: پیامبر(ص) همچنین فرمودند در این ماه به میهمانی خداوند دعوت شده ایم، در این ماه نفس زدن ها ثواب تسبیح دارد، البته حضرت در بیان نکردن که نفس های شخص روزه دار، لذا عزیزانی که نتوانسته اند روزه بگیرند اما ماه رمضان را درک کرده اند این برکات شامل حال آنان خواهد شد.
 
کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: پیامبر(ص) خواب در ماه رمضان را هم ثواب عبادت دارد، همچنین اعمال مسلمانان نیز در این ماه مقبول درگاه حق است، برخی نمی دانند که اعمالی که انجام می دهند مورد قبول است یا خیر؟ پیامبر(ص) می فرماید اعمال در ماه رمضان مقبول است، در ادامه خطبه حضرت می فرمایند، سعی کنید در ماه رمضان اطعام کنید.
 
وی طبق فرمایش نبی مکرم اسلام(ص) دعا در ماه رمضان مستجاب است، افزود: عده ای نمی دانند دعایی که می کنند به اجابت می رسد یا خیر؟ در صورتی که پیامبر(ص) می فرمایند دعای شما در ماه رمضان مستجاب است، بنابراین باید سعی کنیم در اوقات نماز که بهترین اوقاف در ماه رمضان است از خداوند توفیق یک ماه روزه داری و تلاوت آیات وحی را درخواست کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حدائق گفت: باید از فرصت های ماه رمضان استفاده کنیم، عزیرانی که در ماه رمضان به دنبال خیر هستند همان کسانی هستند که در زمره مخلصین و رستگاران قرار خواهند گرفت.
 
وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که فعالیت های قرارگاه عمار و مبلغین آن در ایام کرونا به چه صورت بوده است، مطرح کرد: خدمات مبلغان دینی و تبلیغ هفتگی در ایام شیوع کرونا تعطیل نشده بلکه به دلیل شرایط کنونی تغییر پیدا کرده است.
 
مسئول قرارگاه عمار افزود: از ابتدای شیوع این بیماری منحوس تا به امروز بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه و حضور فعال مومنان ۱۳ هزار بسته معیشتی و ۷ هزار پرس غذای گرم به همت خیران و قرارگاه عمار بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.
 
مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز با بیان اینکه بیش از ۸۰ هزار قرص نان رایگان توسط طلاب قرارگاه عمار بین مستمندان و خانواده‌های نیازمند توزیع شده است، ادامه داد: همچنین مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان وجه نقد به خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند واریز شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حدائق از اعطاء و پرداخت ۴۰۰ میلیون وام قرض الحسنه توسط بانک رسالت به واسطه خیران به افراد آسیب دیده از کرونا خبر داد و افزود: با مشارکت خیران وقرارگاه عمار شیراز ۵ سری جهیریه کامل آماده و به زوج‌های جوان مناطق محروم اهداء شد.
 
وی تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی ۲۰ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت و بیش از ۳۰۰ بسته آموزشی، تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی به دانش‌آموزان کم برخوردار شیراز اهدا شده است.
 
مسئول قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز از توزیع ۴۰۰ بسته بهداشتی خبر داد و گفت: طلاب این حوزه در برنامه تغسیل وتدفین اموات کرونایی وهمیاربیمار در بیمارستان های کرونایی حضور فعال دارند همچنین۱۵ گروه از طلاب قرارگاه در نقاط مختلف شهر به صورت متمرکز با کانون‌های فرهنگی مساجد که تحت پوشش این قرارگاه بودند، مسئولیت ضدعفونی معابر و حسینیه‌ها و مساجد را به عهده داشتندو در جریان زلزله سی سخت هم مبلغین این حوزه ۲مرتبه جهت کمک رسانی وخدمت به منطقه اعزام شدند وبا عنایت ویژه ای که مرجع عالیقدر آیت الله العظمی مکارم شیرازی داشتند ۱۱۵۰ بسته معیشتی توسط طلاب این حوزه توزیع گردید
حجت الاسلام والمسلمین حدائق در ادامه با اشاره به طرح بزرگ ضیافت کریم، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال با هدف کمک به محرومان و آسیب دیدگان از کرونا ۱۰۰۰ بسته معیشتی تهیه که۳۰۰ بسته باهمکاری ناحیه مقاومت شهرستان خفر و حوزه علیمه منصوریه توزیع شده است.
وی افزود: به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجبتی (ع) که با نام اطعام ایتام و نیازمندان نامگذاری شده است، ۸۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ شان خانواده‌های جامعه هدف، در بین نیازمندان ومحبین اهل بیت توزیع شد.
مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز بیان کرد: هم‌چنین در ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار قرص نان به صورت رایگان و با شناسایی محله‌های محروم در بین نیازمندان توزیع می گردد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
380 کلیک ها  شنبه, 11 ارديبهشت 1400 10:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا