سفره بزرگ اطعام مهدوی برای مدد جویان فارس / بیش از دو هزار و 500 جهیزیه اهدا می شود

سفره بزرگ اطعام مهدوی برای مدد جویان فارس /  بیش از دو هزار و 500 جهیزیه اهدا می شود
   
سفره بزرگ اطعام مهدوی برای مدد جویان فارس /  بیش از دو هزار و 500 جهیزیه اهدا می شود |||| ||||

رزمایش اطعام مهدوی در فارس آغاز شد.  

 
به گزارش راستین آنلاین باز هم همدلی و یکرنگی مردم برای دست گیری از یک دیگر در دوران شیوع کرونا ادامه دارد. 
 
مردم ایران در این روزهای کرونایی، جلوه‌هایی از انسانیت مبتنی بر باور مومنانه و جهان بینی برخاسته از ارزش‌ها و باورهای جامعه را به نمایش گذاشته‌اند که چشم نوازتر از هر زمانی دیگر خودنمایی می کند. 
 
کرونا زندگی ها را دچار چالش کرد، اما دوستی و محبت مردم گرم تر و پر رنگ تر از همیشه در میدان بود. 
 
امروز پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه 1400، صد هزار بسته معیشتی بین مدد جویان و خانواده های نیازمندان در فارس توزیع می شود. 
 
مدیر کل کمیته امداد فارس در این مراسم که با حضور نمایندگان فارس و مسؤلان استانی برگزار شد، گفت: رزمایش اطعام مهدوی امروز در راستای پویش ایران همدل ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع می کند. 
 
محمد بذرافشان با بیان اینکه در این رزمایش 100 هزار بسته در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود افزود :به امید خدا پیش بینی می شود در ماه مبارک رمضان به ۳۰۰ هزار بسته برسد.
 
او در آیین رزمایش اطعام مهدوی با تبریک میلاد کریم اهل البیت(ع) ادامه داد : در شعبان سال گذشته وقتی رهبرمعظم انقلاب امر به مواسات و همدلی فرمودند، همه نهادها و تمامی اقشار مردم در راستای حمایت از نیازمندان به پا خواستند.
 
او با بیان اینکه در سال گذشته اتفاقات مبارکی در استان فارس اتفاق افتاد، و درخشش فارس در بین استان های کل کشور نمایان شد، اضافه کرد : در سال گذشته بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم در قالب اطعام مهدوی در بین به نیازمندان توزیع شد . 
 
 
 بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین با بیان اینکه به همت نیک اندیشان و مردم خوب استان فارس بسته های معیشتی تهیه و دربین نیازمندان توزیع شد، اظهار کرد: بیش از ۱۳ میلیارد تومان از بنیادمستضعفان کشور به ایتام استان فارس اهدا شد. 
 
همچنین او تصریح کرد :از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۲۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و اقشار آسیب دیده به دلیل کرونا پرداخت شد.
 
بذرافشان از اولین مرحله توزیع جهیزیه در بین نوعروسان استان فارس خبرداد و گفت: طی چند ماه آینده ۲ هزار و ۵۶ جهیزیه کامل بین نوعروسان توزیع خواهد شد.
 
بنابه گفته بذرافشان انشالله ، یک و نیم میلیون پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک توزیع خواهد شد.
 
او با اشاره به افزایش حامیان با کمک بسیج عنوان کرد : طرح کمیته امداد استان با همکاری فرماندهی سپاه فجر فارس برای جذب ۱۰۰ هزار حامی از ظرفیت بسیج به حامیان مددجویان کمیته امداد استان آغاز شده، که قطعا یک کار بی‌بدیل و بی‌نظیر خواهد بود. 
 
مدیر کل کمیته امداد فارس گفت : ۳ هزار و ۲۰۸ واحد مسکونی در دوسال آینده به همت سپاه فجر فارس، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد استان فارس برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد ساخته خواهد شد.
 
گفتنی است در فروردین سال جاری ، پوشاک و ارزاق بیش از ۱۰۰ خانواده یتیم یکی از روستاهای جنوبی استان (منطقه فراشبند) توسط پرسنل نیروی انتظامی استان فارس تهیه و به خانواده ها اهدا شد که مایه مباهات است.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
452 کلیک ها  پنج شنبه, 09 ارديبهشت 1400 12:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا