سامانه ثبت تخلف سرعت در ماه جاری رونمایی می‌شود

سامانه ثبت تخلف سرعت در ماه جاری رونمایی می‌شود
   
سامانه ثبت تخلف سرعت در ماه جاری رونمایی می‌شود |||| ||||

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رونمایی از سامانه ثبت تخلف سرعت در اردیبهشت‌ماه جاری صورت خواهد پذیرفت.

 
به گزارش راستین آنلاین لیلا دودمان در هفتادمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات درباره پیشرفت پروژه ثبت تخلف سرعت بیان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک ظرف یک هفته دکل‌های سامانه تخلف سرعت را در بزرگراه‌های حسینی الهاشمی، محلاتی و آفرینش نصب خواهد کرد و در ادامه، طی دو هفته آینده تجهیزات کامل را نصب می‌کند.
 
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به گزارش پیشرفت پروژه ناظر تقاطع از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، عنوان کرد: شهرداری شیراز موظف است ظرف مدت دو هفته تقاطعات مقر و تخت‌جمشید را به سامانه ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز (ناظر تقاطع) مجهز کند.
 
وی در ادامه درباب پيشرفت پروژه بانک داده‌های مكانی و تصويری المان‌های شهری نیز اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری موظف شده است که گزارش‌هایی مکتوب درخصوص پروژه یادشده را به کمیسیون ارائه کند.
 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین در خصوص پیشرفت پروژه توسعه و پشتیبانی سامانه کنترل محدوده کاهش آلودگی هوا ( LEZ) گفت: طی جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل وترافیک گزارش از سامانه کنترل محدوده کاهش آلودگی هوا ( LEZ) مبنی بر اجرای عملیات عمرانی باهدف نصب ۶۰ سامانه در شهر شیراز ارائه شده است و زمان رونمایی پروژه یادشده به زودی به کمیسیون اعلام می‌شود.
دودمان در ادامه این جلسه به بررسی ماده ۶ آیین‌نامه مدیریت و انتشار داده های شهری پرداخت و بیان داشت: در ماده ۶ آئین نامه مدیریت و انتشار داده های شهری، تبصره یک و دو حذف شد.
 
او افزود: متن ماده ۶ بدین صورت تغییر یافت که «شهرداری شیراز اجازه دارد نسبت به کسب درآمد از محل فروش داده‌ها و وب سرویس‌ها با رعایت ضوابط مربوط که توسط کارگروه مندرج در ماده ۵ معین و به تأیید شورای اسلامی شهر می رسد، اقدام کنند. 
 
در ادامه این جلسه از کمیسیون همچنین گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات مبنی بر پیشرفت پروژه فیبر نوری توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، گزارش پیشرفت پروژه اینترنت رایگان در ایستگاه‌های قطار شهری توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان حمل و نقل ریلی و نیز گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی پارک حاشیه‌ای و پارکینگهای سطح شهر از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک ارائه شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
773 کلیک ها  چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1400 09:51
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا