تحقق بیش از 95 درصد اهداف کمی شرکت گاز فارس در سال جهش تولید

تحقق بیش از 95 درصد اهداف کمی شرکت گاز فارس در سال جهش تولید
   
تحقق بیش از 95 درصد اهداف کمی شرکت گاز فارس در سال جهش تولید |||| ||||

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از تحقق 95درصدی اهداف کمی این شرکت در زمینه های مختلف در سال جهش تولید خبر داد.

غلامعباس حسینی گفت: در سال 99 با توجه به اهداف کمی مشخص شده از سوی شرکت ملی گاز برای شرکت گاز استان فارس، جذب 66 هزار مشترک جدید تعریف شده بوده که با تلاش‌های صنعتگران گاز فارس در مسیر خدمات رسانی به مردم، 70 هزار و 578  مشترک جدید جذب شد که این موضوع تحقق 107 درصدی برنامه ابلاغی را نشان می دهد.
 
وی با اشاره به اجرای 34 هزار و 383 انشعاب جدید گاز در فارس گفت : این میزان انشعاب، نشان از تحقق 100.5 درصدی اهداف کمی شرکت گاز استان در نصب انشعابات جدید است.
 
مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به روی خوش گاز به صنایع استان در سال جهش تولید، گفت: اجرای 432 طرح گازرسانی به واحد های تولیدی و صنعتی عمده و جزء استان فارس، نیز حکایت از تحقق 140درصدی برنامه ابلاغی دارد.
 
اجرای  طرح های گازرسانی به صنایع، علاوه بر جهش تولید، توسعه اقتصادی، خدمات متوازن گازرسانی و کاهش آلودگی هوا، ایجاد ارزش افزوده، اشتغال زایی، صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی و کاهش هزینه ها را به ارمغان آورده است.
 
به گفته حسینی اجرای بیش از 496 شبکه بهره برداری و هزار و 345 کیلومتر شبکه گذاری و تحقق 91 و 79 درصدی این برنامه ها از دیگر نتایج تلاش بی‌وقفه جهادگران شرکت گاز فارس در سال 99 است.
 
مدیرعامل شرکت گاز فارس در ادامه از آمادگی شرکت گاز استان برای رفع موانع توسعه صنایع در سال " تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدائی ها" با اجرای پر شتاب تر طرح های گازرسانی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با اتکا به تلاش همکارانمان در شرکت گاز استان، امسال نیز  گام‌های بلندی در راستای استقرار عدالت و رفاه اجتماعی برداشته شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
539 کلیک ها  یکشنبه, 05 ارديبهشت 1400 11:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا