توزیع بیش از 700 بسته معیشتی میان نیازمندان در شیراز

توزیع بیش از 700 بسته معیشتی میان نیازمندان در شیراز
   
توزیع بیش از 700 بسته معیشتی میان نیازمندان در شیراز |||| ||||

مسئول قرارگاه عمار منصوریه از توزیع بیش از 700 بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق عصر امروز در نشست رسانه ای با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری چندمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه در میان نیازمندان اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان قرارگاه تبلیغی جهادی عمار بیش از 700 بسته معیشتی را به همت خیرین میان نیازمندان توزیع کرد.
 
وی در ادامه اضافه کرد: از تعداد 700 بسته معیشتی 300 بسته به صورت مشترک با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خفر توزیع شد و مابقی بسته های معیشتی همت در شیراز توزیع شده است، بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، ماکرونی، رب گوجه و حبوبات بوده است.
 
مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز تصریح کرد: طلاب و مبلغین قرارگاه عمار با سفر به شهرستان خفر و روستاهای اطراف به توزیع بسته های معیشتی پرداختند و در کنار آن همچنین به تبلیغ نیز پرداختند.
 
وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) در خصوص کمک های مومنانه افزود: خوشابحال آنان که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.
 
مسئول قرارگاه عمار به فعالیت های جهادی مبلغین این قرارگاه نیز اشاره کرد و بیان داشت: همچنین مبلغین قرارگاه عمار در محله ها و روستا ها نیز به صورت جهادی و با همت خیرین اقلام ضروری خانواده های نیازمند را تهیه و میان نیازمندان توزیع می کنند.
 
مسئول قرارگاه عمار در پایان همچنین از طبخ غذای گرم به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) خبر داد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
525 کلیک ها  پنج شنبه, 02 ارديبهشت 1400 16:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا