• سخنگوی شورای شهر خبر داد؛

تصویب سند راهبردی ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در شهرداری شیراز

تصویب سند راهبردی ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در شهرداری شیراز
   
تصویب سند راهبردی ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در شهرداری شیراز |||| ||||

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب سند راهبردی ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در شهرداری شیراز خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین سعید نظری گفت: شورای اسلامی شهر شیراز برای مقابله با فساد در دور پنجم طرح‌های کم نظیری از جمله راه‌اندازی سامانه شفافیت طرح تعارض منافع و نیز شفافیت آرای اعضا را به تصویب رسانید.
 
وی ادامه داد: در همین راستا در جلسه علنی گذشته شورای شهر شیراز طرح سند راهبردی ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در شهرداری شیراز که در مرکز پژوهش‌های شورا تدوین شده بود، به تصویب رسید.
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز ارتقای سلامت اداری، افزایش شفافیت، ارتقای کنترل و نظارت شورای شهر بر فرآیندها و بسترهای مستعد فساد در شهرداری، افزایش رضایت و اعتماد عمومی به عملکرد سازمانی و نیز افزایش کنترل و نظارت عمومی بر عملکرد شهرداری شیراز را از اهداف این سند عنوان کرد.
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: ارتقای شفافیت، کارآمدسازی سامانه‌ها، استانداردسازی فرآیندها، رقابتی کردن بهره‌گیری از فرصت‌ها، حمایت از مقابله‌کنندگان با فساد، کارآمدسازی رویه‌های برخورد با متخلفان، اصلاح زمینه‌های فسادزا در ساختار درآمدی و هزینه‌ای شهرداری و بازنگری در تعرفه‌های عوارض شهرداری مهمترین اولویت‌های راهبردی این سند مبارزه با فساد است.
به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز انتشار اطلاعات، اصلاح و بهبود و به‌روزرسانی طرح‌های جامع و تفصیلی، اصلاح و بهبود فرآیند صدور پروانه، عدم خلاف، پایان‌کار و دیگر مجوزها، اصلاح و بهبود فرآیند به کارگیری نیروی انسانی، اصلاح و بهبود فرآیندهایی همچون رفع سد معبر، قیمت‌گذاری املاک، بودجه و متمم و قراردادهای ترک تشریفات مهمترین رویکردهای پیش‌بینی شده اصلاح فرآیندی برای آسان‌سازی و چابک‌سازی و شفافیت در امور اداری شهرداری شیراز است.
وی از کارشناسان و متخصصان این حوزه خواست شورای اسلامی شهر شیراز را در اجرای این مصوبه مهم همراهی کنند.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
321 کلیک ها  چهارشنبه, 25 فروردين 1400 18:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا