مانایی وماندگاری ویژگی های اصلی هنر هستند

مانایی وماندگاری ویژگی های اصلی هنر هستند
   
مانایی وماندگاری ویژگی های اصلی هنر هستند |||| ||||

حجت الاسلام و المسلمین محمودی زاده گفت: سازمان بسیج هنرمندان فارس ظرفیت های موجود دراقشارمختلف جامعه و ادارات استان را شناسایی و در راستای تعالی بخشی حوزه هنر انقلاب اسلامی سازماندهی کند.

 
به گزارش راستین آنلاین ، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی حجت الاسلام محمودی زاده با مسئول و جمعی از اعضای سازمان بسیج هنرمندان استان فارس دیدار کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر اینکه اثرگذاری بالا بر مخاطب ومانایی و ماندگاری ویژگی های اصلی هنر هستند، گفت: بهره گیری حداکثری از مفاهیم هنری در تولید آثار فاخر حوزه انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه همه دستگاه های فرهنگی قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: همه دست اندرکاران، مراکز و فعالان فرهنگی مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در حوزه هنر انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ اسلامی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.
حجت الاسلام محمودی زاده نقش سازمان بسیج هنرمندان را در معرفی، تقویت و عمق بخشی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و هنر را محوری عنوان کرد و افزود: سازمان بسیج هنرمندان فارس ظرفیت های موجود در سطح جامعه و ادارات استان را شناسایی و در راستای تعالی بخشی حوزه هنر انقلاب اسلامی سازماندهی کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره بزرگ شعر انقلاب با حضور شاعران نیروهای مسلح استان و همکاری سازمان بسیج هنرمندان فارس و روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی( ره ) دردستورکار هردو مجموعه قرار بگیرد.
درابتدای این دیدار
مجیدمیكائیلی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس به تبیین اهداف بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امتداد مسیر تولید با محتوای فرهنگ و هنر متعهد، رفع موانع موجود در توسعه فرهنگ ایرانی ـ اسلامی، كمك به هنرمندان جهت ارتقا و كشف هنرمندان متعهد و غیره از جمله اهداف بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی هستند.
 
میكائیلی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای 200 برنامه عمومی و 50 برنامه شاخص در هفته هنر انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج هنرمندان استان فارس خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا هستند به‌صورت مجازی و در شهرستان‌های با وضعیت زرد و آبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری اجرا خواهند شد.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
642 کلیک ها  دوشنبه, 23 فروردين 1400 08:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا