مدیر زراعت جهاد کشاورزی فارس منصوب شد

مدیر زراعت جهاد کشاورزی فارس منصوب شد
   
مدیر زراعت جهاد کشاورزی فارس منصوب شد |||| ||||

در حکمی از سوی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مهدی صادقی به عنوان مدیر زراعت این سازمان معرفی شد.

 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در جلسه تکریم و‌معارفه با اشاره به اینکه مدیر سابق و مدیر جدید زراعت استان فارس از افراد پرپتانسیل و توانمند هستند، گفت: تغییرات در سیستم سازمانی امری اجتناب ناپذیر است و امیدواریم که در نهایت این تغییرات به صلاح ذی نفعان باشد.
 
فرهاد شریفی اظهار کرد: پیگیری صادقانه و تلاش مجدانه امورات ذی نفعان از ویژگی های بارز مدیر سابق زراعت است.
 
وی با بیان اینکه بار مسئولیت سنگین است و افراد مکلف و مجبور به اجرای آن هستند و اینگونه نیست که همه بتوانند کناره بگیرند، اظهار کرد: اگرچه مدیر سابق زراعت آمادگی تحویل مسئولیت را به فرد بعدی داشت اما با انگیزه و وقت گذاری تا آخرین لحظات امورات محوله را پیگیری کرد که شایسته تقدیر است.
 
رضایتمندی مردم خروج صادقانه از مسئولیت است
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این جلسه با اشاره به آیه شریفه "وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا" گفت: این آیه شریفه بهترین دعا برای مسئولان است و خروج صادقانه از مسئولیت جلب رضایت مردم می باشد که خود فرد مسئول بیش از هر فرد دیگری در این زمینه می تواند قضاوت کند.
 
سید محسن قائمی، تغییر و تحولات را جزو لاینفک شرایط زندگی و کاری انسان ها دانست و اظهار کرد: اگر انسان به وقت پذیرش مسئولیت ناراحت و زمان تحویل خوشحال باشد می توان گفت، خوب عمل کرده است به حمدالله در مجموعه جهاد کشاورزی همین مطلب صدق دارد.
 
این روحانی اظهار کرد: هر مسئولی باید توان و وسع خود را در جلب رضایت خدا بکارگیرد چرا که اگر رضایت مردم باشد، رضایت خدا هم هست.
 
اقدامات نوآورانه مدیر سابق زراعت در کشور تسری یافته است
 
در ادامه جلسه، مشاور ارشد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: کشت روی پشته گندم ، معرفی و توسعه کاشت گیاه کاملینا و کینوا از جمله اقدامات نوآورانه مدیر سابق زراعت است که در کشور تسری یافته است.
 
محمد محمدی با اشاره به اهمیت حوزه تولیدات گیاهی و اینکه زراعت پایه این حوزه است، بیان کرد: مهدی صادقی به عنوان یک پیشکسوت از مراکز خدمات کار خود را آغاز کرده و در همه امورات محوله قبلی، سابقه درخشان داشته است.
این مسئول، زراعت را پایه اقدامات فنی جهاد کشاورزی دانست و افزود: اگر حوزه زراعت ما قوی‌تر باشد قطعا کلیه خوراک های دام ما در همین حوزه تولید می شود.
 
کارشناسان باید با ایده پردازی به قشر کشاورزی کمک کنند
 
در این جلسه مدیر سابق زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان باید با ایده پردازی به قشر کشاورزی کمک کنند، تصریح کرد: نهادینه کردن و جاری سازی یک ایده در سیستم کشاورزی چندین سال طول می کشد.
احمد دهقان با اشاره به تاثیرات اقلیم بر تولیدات بخش زراعت، بیان کرد: نتیجه عملکرد کارشناسان و مدیران این حوزه در یک سال قابل مشاهده و بررسی نیست و به مثابه تولید و معرفی یک رقم بذر می ماند که به هفت الی ده سال زمان نیاز است.
وی به اجرای امورات در قالب هدایت، حمایت و نظارت گریزی زد و افزود: دستاوردهای حوزه زراعت حاصل تلاش صادقانه بر پایه دوستی همکاران این حوزه بود.
 
 
فارس رتبه دوم تولیدات زراعی کشور دارد
 
در ادامه جلسه مدیر جدید زراعت سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه مجموعه بهبود تولیدات گیاهی، در واقع نگین انگشتری وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: تولیدی که همه جامعه به آن نگاه می‌کنند بیشتر در این حوزه و البته تولیدات معاونت بهبود تولیدات دامی اتفاق می‌افتد.
 
مهدی صادقی با اشاره به رتبه دوم زراعت و تنوع محصولات زراعی در استان فارس ابراز کرد: نقش این حوزه در تامین امنیت غذایی کشور پر رنگ بوده و وظیفه خطیری برعهده این مجموعه است.
 
وی تصریح کرد: تاکنون مدیریت زراعت استان فارس علی رغم شرایط خاص اقتصادی با درایت تلاش مدیر و کارکنان این مجموعه موفق عمل کرده و امیدوارم با یاری و همفکری دوستان بتوانم دنباله رو زحماتشان باشم.
 
مهدی صادقی دارای مدرک دکترای زراعت است و پیش از این معاون منابع توسعه مدیریت ومنابع، قریب ده سال مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بود و در کارنامه کاری خود مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های استهبان و قیروکارزین را نیز به مدت ده سال دارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
771 کلیک ها  جمعه, 20 فروردين 1400 20:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا