تصادفات جاده ای 2کشته و 5 مجروح بر جای گذاشت

تصادفات جاده ای 2کشته و 5 مجروح بر جای گذاشت
   
تصادفات جاده ای 2کشته و 5 مجروح بر جای گذاشت |||| ||||

واژگونی پژوپارس یک کشته و 2 مجروح و برخورد پژو با دوو يك كشته و 3 مجروح بر جای گذاشت. 

 
به گزارش راستین آنلاین معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان، از واژگوني پژو پارس با يك كشته و 2 مجروح در محور مواصلاتي "استهبان" خبر داد. 
 
 سرهنگ كاووس محمدي، بيان كرد: روز گذشته خبري مبني بر وقوع يك فقره حادثه رانندگي در محور مواصلاتي"استهبان"، به مأموران اعلام شد.
 
وي ادامه داد: بلافاصله مأموران پليس راه به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند يك سواري پژو پارس با 3 سرنشین در محور مذكور در حركت بوده که واژگون و بر اثر آن راننده فوت و 2 سرنشين ديگر مجروح و راهي بيمارستان شدند.
 
معاون اجتماعي پليس فارس، بيان كرد: کارشناسان تخطي از سرعت مطمئنه از سوي راننده پژو را علت وقوع اين حادثه رانندگي اعلام کردند.
 
برخورد پژو با دوو با يك كشته و 3 مجروح
 
رئيس پليس راه شمالي استان، گفت: در برخورد پژو 206 با سواري دوو در محور مواصلاتي "بيضا"، يك نفر كشته و 3 نفر نيز مجروح و راهي بيمارستان شدند.
 
سرهنگ عبدالهاشم دهقاني بيان كرد: از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 يك فقره تصادف فوتي در محور مواصلاتي "بيضا" به ماموران اعلام و سريعا به همراه ديگر نيروهاي امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
وي افزود: ماموران پليس راه در بررسي هاي اوليه مشاهده کردند يك پژو 206 با 2 سرنشين با يك سواري دوو با 2 سرنشين به شدت برخورد كرده است.
 
رئيس پليس راه شمالي استان، عنوان داشت: در اين حادثه 3 نفر مجروح و راهي بيمارستان و سرنشين دوو در دم فوت كرد. 
 
سرهنگ "دهقاني" با ببان اينكه كارشناسان پليس راه در صحنه حاضر و علت وقوع اين حادثه را تجاوز به چپ از سوي راننده پژو 206 اعلام كردند، به رانندگان عزيز توصيه كرد: از عجله و شتاب بي مورد و تغيير مسيرهاي ناگهاني در حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
318 کلیک ها  سه شنبه, 17 فروردين 1400 14:22
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا