ادعاي مطرح شده در خصوص مماشات با فرماندار يكي از شهرستان هاي جنوبي استان كذب است

ادعاي مطرح شده در خصوص مماشات با فرماندار يكي از شهرستان هاي جنوبي استان كذب است
   
ادعاي مطرح شده در خصوص مماشات با فرماندار يكي از شهرستان هاي جنوبي استان كذب است |||| ||||

رئيس كل دادگستري استان فارس با رد ادعاي مطرح شده در يكي از سايت هاي خبري در خصوص محكوميت فرماندار يكي از شهرستان هاي جنوبي استان و مماشات دستگاه قضايي با وي گفت: مبناي خبر منتشر شده كذب و اطلاعات غير كارشناسي است.

به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام والمسلمين سيد كاظم موسوي با بيان اينكه پرونده مذكور در جريان رسيدگي است و از سوي شعبه مربوطه براي روزهاي آتي وقت رسيدگي تعيين شده است بيان داشت همين امر از كذب بودن خبر مذكور و عدم اطلاع كافي و اِشراف حقوقي برخي افراد اظهار نظر كننده حكايت دارد.
وي با تأكيد بر اينكه پيگرد قضايي نسبت به منتشر كنندگان اين خبر در دستور كار قرار خواهد گرفت تصريح كرد : دستگاه قضايي همواره با استقلال رأي و تصميم و به دور از هر گونه ديدگاه سياسي به پرونده ها رسيدگي كرده و هيچگاه مرعوب هيچ فشار سياسي ، جناحي و رسانه اي نگرديده و نخواهد شد.
اين مقام ارشد قضايي استان فارس با اشاره به اينكه در هيچ بخشي از خبر منتشر شده منبع قابل قبولي براي ادعاهاي مطرح شده ذكر نشده است گفت: انتشار اين دسته از اخبار بي پايه در ايامي كه دستگاه قضايي در برخورد قاطع با فساد يكه تاز ميدان مبارزه با فساد است و عملكرد مناسبي را در حوزه هاي گوناگون از خود بر جاي گذاشته نشان از عدم آگاهي هاي حقوقي و آشنايي با روند رسيدگي هاي قضايي برخي در جهت زير سوال بردن خدمات قوه قضاييه در دوران تحول قضايي دارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1263 کلیک ها  سه شنبه, 17 فروردين 1400 10:28
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا