بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان فارس /آمادگی دستگاه قضایی فارس برای رفع موانع تولید

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان فارس /آمادگی دستگاه قضایی فارس برای رفع موانع تولید
   
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان فارس /آمادگی دستگاه قضایی فارس برای رفع موانع تولید |||| ||||

رئیس کل دادگستری فارس از آمادگی دستگاه قضایی استان برای رفع موانع تولید خبرداد.

به گزارش راستین آنلاین رئیس کل دادگستر فارس در اولین روز‌های سال جدید به صورت سرزده با حضور در شهرستان‌های کوه‌چنار، رستم و نورآباد از واحد‌های کشیک دادسرا، دادگاه و شورا‌های حل اختلاف دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با حضور در حوزه‌های قضایی غرب فارس، حضور منسجم همکاران و ارائه خدمات قضایی را در روز‌های ابتدایی سال را تحسین کرد و گفت: ایام ابتدای سال، روز‌های ویژه‌ای هستند که لازم است نیاز‌های فوری مردم به خدمات قضایی رفع شود و به همین منظور همکاران مطابق برنامه زمان‌بندی در محل خدمت حاضر هستند.

او با ابراز خرسندی از عملکرد مجموعه قضایی استان در سال گذشته در حوزه‌های مختلف، افزود: کاهش قابل توجه پرونده‌های معوق قبل از سال ۹۸ در اسفند ماه، پیشرفت مناسب در حوزه IT و خدمات غیرحضوری همچنین کاهش موجودی دادسرا‌ها و محاکم به خصوص در دادگاه‌های شیراز و تجدید نظر استان ستودنی است که این امر حاصل تلاش‌های جهادی قضات و کارکنان است.

رئیس کل دادگستری فارس در ادامه سفر به شهرستان‌های غرب استان، در راستای برداشتن گام‌های اولیه در جهت عمل به شعار سال ضمن دیدار از کارخانه قند رستم و بررسی آخرین اقدامات قضایی انجام شده در خصوص راه اندازی این واحد تولیدی بر آمادگی مسئولان قضایی و قضات دادگستری استان فارس جهت تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در سال "تولید، پشتبانی‌ها و رفع موانع" تاکید کرد.

او اظهار امیدواری کرد: سیاست‌های موفق پارسال در راستای حمایت از تولید در حوزه‌های قضایی ادامه یابد و با آسیب شناسی مناسب نسبت به بخش‌های ناموفق، زمینه را برای تکمیل برنامه‌های حمایتی در سال جدید فراهم کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
561 کلیک ها  پنج شنبه, 05 فروردين 1400 09:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا