نجات معجزه آسای مرد ۴۰ ساله بعد از چهار روز از چاه

نجات معجزه آسای مرد ۴۰ ساله بعد از چهار روز از چاه
   
نجات معجزه آسای مرد ۴۰ ساله بعد از چهار روز از چاه |||| ||||

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از عملیات نفسگیر آتش نشانان شیراز برای نجات مرد گیرافتاده در چاه ۶۰ متری بعد از ۴ روز خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد هادی قانع در این خصوص ابراز داشت: صبح امروز افراد عبوری از کنار چاهی که در اطراف باغ های شهرستان خرامه قرار دارد متوجه فریادهایی از درون چاه شده که پس از نزدیک شدن به چاه از وجود فردی در اعماق چاه ۶۰ متری اطلاع پیدا می کنند.
 
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه به محض اطلاع از این موضوع و هماهنگی با ستاد مدیریت بحران آتش نشانان عازم محل حادثه شدند، ادامه داد: با توجه به حساسیت عملیات اکیپ تخصصی امداد و نجات تیم چاه نورد از ایستگاه ۱۲ ساعت ۱۰:۶ دقیقه امروز در کمترین زمان در شهرستان خرامه و محل مورد نظر حاضر شدند.
 
قانع افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل و بررسی صحنه مشاهده کردند که یک مرد حدودا ۴۰ ساله که چهار روز پیش وارد چاه ۶۰ متری شده بود به علت عمق زیاد چاه در اعماق چاه گرفتار و قادر به خارج شدن از آن نبود.
 
وی گفت: با مشاهده وضعیت موجود، آتش نشانان بلافاصله با تمام توان و ظرفیت عملیات نجات را آغاز کردند و در مرحله نخست برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ثانویه اقدام به ایمن‌سازی محدوده عملیاتی کردند.
 
شرایط ویژه محل حادثه و دیواره چاه از جمله سستی زمین و عدم اجرای کارگاه بر روی دهانه چاه شرایط دشواری را برای فعالیت آتش‌نشانان ایجاد کرده بود و تغییرات ناگهانی در شرایط صحنه حادثه باعث شده بود که هر بار استراتژی عملیاتی جدیدی در دستور کار قرار بگیرد.
 
با وجود دشواری و حساسیت بالای عملیات آتش نشانان که تمام تجهیزات و امکانات عملیاتی را برای نجات جان فرد گرفتار در چاه به کار گرفته بودند پس از حدود یک ساعت تلاش مستمر موفق شدند وی را به سلامت نجات داده و به خارج از چاه منتقل کنند.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
719 کلیک ها  سه شنبه, 03 فروردين 1400 22:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا