توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در شیراز

توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در شیراز
   
توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در شیراز |||| ||||

پنجمین مرحله رزمایش همدلی احسانِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فارس که با چهل و یک هزار بسته آغاز شده، از این تعداد هزار بسته بدست خانواده های آسیب دیده از کرونا رسید. 

 
به گزارش راستین آنلاین مسئول قرارگاه محرومیت زدایی-جهادی امام حسین(ع) همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فارس گفت : امروز 28 اسفند ماه هزار بسته معیشتی در سطح شیراز توزیع شد. 
 
 
یحیی طاهری ضمن اینکه با وجود شرایط کرونا در کشورهای مدعی فرهنگ و تمدن شاهد احتکار لوازم بهداشتی و اقلام غذایی بوده ایم، افزود : خوشبختانه مردمان عزیز ما همچون روزهای دفاع مقدس با همدلی و مشارکتی وصف ناپذیر  توانستند فشارهای این بحران را با یک رنگی تحمل کنند. 
 
او در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین ضمن بیانات سردار دلها که اشاره داشتند میزان فرصتی که در بحران هاست، در خود فرصت ها نیست، ادامه داد :کرونا تهدید و بحرانی که توسط هموطنان عزیزمان به فرصت تبدیل شده است.
 
طاهری با توجه به سخنان مقام معظم رهبری بر مبنای کمک های مومنانه و استمرارِ احسان، در روز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و همچنین در آستانه فرا رسیدن سال جدید، گفت :هزار بسته معیشتی در مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسانِ ستاد اجرایی فرمان امام با کمک مجتمع فرهنگی، آموزشی امام هادی(ع) بدست ایتام و خانواده های آسیب دیده از کرونا رسید.
 
گفتنی است در مراحل قبلِ رزمایش همدلی و احسان، تعداد صد وهشتاد هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان فارس بین افراد آسیب دیده، توزیع شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
386 کلیک ها  پنج شنبه, 28 اسفند 1399 21:13
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا