انسان‌محوری وجه مشترک پروژه‌های تعریف شده در مدیریت کلان شهر شیراز

انسان‌محوری وجه مشترک پروژه‌های تعریف شده در مدیریت کلان شهر شیراز
   
انسان‌محوری وجه مشترک پروژه‌های تعریف شده در مدیریت کلان شهر شیراز |||| ||||

رئیس شورای شهر شیراز با نام بردن از برخی پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته‌های اخیر در نقاط مختلف شیراز، گفت: انسان‌محوری وجه مشترک همه پروژه‌های تعریف شده در مدیریت کلان شهر شیراز است.

سید عبدالرزاق موسوی در آیین افتتاح بوستان ترافیکی مادر گفت: امروز به مردم نجیب کلان‌شهر شیراز اطمینان می‌دهم که همه خدمات و پروژه‌های مدیریت شهری با یک برنامه و طرح کارشناسی و از پیش تعیین شده تعریف، اجرا و تحویل مردم داده می‌شوند.

به گزارش راستین آنلاین  به نقل از شورای شیراز، موسوی افزود: نگاه ما به شهر و مدیریت شهری نگاه به یک موجود زنده است که در ترکیب با انسان به عنوان موجودی اجتماعی باید محیطی باشد که به رشد و رفاه مادی و معنوی شهروندان کمک کند.

موسوی یادآور شد: در هفته اخیر و در طول چند سال گذشته پروژه‌های مهمی افتتاح و کلنگ‌زنی شد که یک نگاه مشترک بین‌ آنها مشهود بود و آن هم نگاه انسان‌محوری مبتنی بر ارزش‌های دینی و اخلاقی بوده است.

رئیس شورای اسلامی کلان شهر شیراز با یادآوری تعامل و وحدت رویه همه ارکان شورا و شهرداری در خدمت به مردم، بیان کرد: لازم می‌دانم که از شخص شهردار شیراز به دلیل اجرای مصوبات شورای اسلامی در زمینه‌های مختلف قدردانی کنم و بگویم که وی و همکارانش در تحقق رویکردهای نمایندگان مردم در این شورا نه تنها عقب نیستند بلکه جلوتر هم هستند.

او این تعامل و هماهنگی را یک نقطه مثبت در عملکرد شورای اسلامی شهر شیراز دانست واظهار امیدواری کرد که در سال جدید خدمات به مراتب بهتر و شایسته‌تری به شهروندان شایسته کلان شهر شیراز ارائه شود.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه ۵ نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: دو ویژگی مشترک پروژه‌های منطقه ۵ شهر شیراز عدالت‌محوری و چندبعدی بودن آنها است تا به همه نیازهای شهروندان با یک یک نگاه عادلانه توجه کرده باشیم.

علی ناصری با اشاره به برخی فضایل اخلاقی گفت: فرهنگ قدردانی و وفای به عهد، دو فضیلت اخلاقی است که باید در جامعه ما رشد پیدا کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، اظهار کرد: در منطقه ۵ شیراز ۳۳ پروژه عادی و ۱۳ پروژه شاخص در دست اجراست که امروز شاهد به بار نشستن برخی از این پروژه‌ها هستیم.
ناصری ادامه داد: عدالت‌محوری خدمات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در پروژه‌های این منطقه مورد توجه شورای شهر بوده است.

او افزود: همان‌گونه که شهردار شیراز هم تأکید کرده‌اند، با همین نگاه عادلانه، کیفیت مصالح به کار رفته در پروژه‌های مناطق مختلف شهر یکسان است.

ناصری، به ثمر نشستن پروژه‌ها و تحویل آنها به شهروندان فهیم شیراز را حاصل زحمات مشترک گروه‌های زیادی از جمله خدمات شهری تا فضای سبز و پسماند دانست و از همه کارمندان شهرداری، یاوران شهرداری، شخص شهردار کلان شهر، اعضای شورای شهر، رسانه‌ها و دیگر سازمان‌ها و نهادهای حامی قدردانی کرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
287 کلیک ها  پنج شنبه, 28 اسفند 1399 12:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا