عیدی بسیج رسانه فارس به خبرنگاران / نقش اصحاب رسانه در ایام كرونا مغفول مانده است

عیدی بسیج رسانه فارس به خبرنگاران / نقش اصحاب رسانه در ایام كرونا مغفول مانده است
   
عیدی بسیج رسانه فارس به خبرنگاران / نقش اصحاب رسانه در ایام كرونا مغفول مانده است |||| ||||

در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و همچنین عید نوروز تعداد 200 بسته عیدانه میان اصحاب رسانه استان فارس توزیع شد.

 
به گزارش راستین آنلاین هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس بعدازظهر امروز، 26 اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریك فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و همچنین در آستانه عید نوروز و به‌منظور قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه تعداد 200 بسته عیدانه میان این قشر توزیع شد.

وی، اصحاب رسانه را افسران خط مقدم جنگ نرم توصیف كرد و افزود: نقش رسانه‌ها در عصر ارتباطات كه هیچ اتفاقی در هیچ جای دنیا بر كسی پوشیده نمی‌ماند، بسیار مهم است اما نكته اصلی و اساسی در این رابطه اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف همراه با رعایت امانت و صداقت است.

رضایی با تأكید بر اینكه برای تقویت و تداوم انقلاب اسلامی قطعاً نیاز به حضور پررنگ اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف داریم، گفت: تبیین دستاوردها و بركات انقلاب اسلامی بدون حضور اصحاب رسانه معنا و مفهومی ندارد لذا باید به این قشر به خصوص برای رفع مشكلات آنان توجه ویژه‌ای شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس به نقش اصحاب رسانه در ایام شیوع كرونا اشاره كرد و گفت: از ابتدای شیوع كرونا و حتی قبل از آن، اصحاب رسانه در كنار كادر درمان و پا به پای آنان نقش بسیار مهمی را در اطلاع‌رسانی‌های گسترده به‌منظور پیشگیری از شیوع كرونا در جامعه انجام داده‌اند و همچنان انجام می‌دهند اما متأسفانه كمتر به این نقش آن‌ها توجه شده است.

وی بیان كرد: در استان فارس قریب 60 درصد اصحاب رسانه به دلیل تهیه اخبار مرتبط با كرونا و پوشش زحمات مدافعان سلامت به كرونا مبتلا شدند اما در هیچ‌جا به این مسئله پرداخته نشده است لذا جا دارد تا در سطح كشور این موضوع بررسی شود كه آیا در میان اصحاب رسانه شهیدی در این عرصه تقدیم شده است یا خیر.

رضایی در پایان با بیان اینكه بسیج همواره متعلق به اقشار مختلف جامعه با هر تفكر و سلیقه‌ای است و جناح‌بندی سیاسی در بسیج جایی ندارد، گفت: به تبع سازمان بسیج رسانه فارس هم متعلق به تمام خبرنگاران و عكاسان است و همواره تلاش می‌كند تا نقش حمایتی خود را از این قشر زحمت‌كش و دلسوز ایفا كند.

انتهای پیام

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
478 کلیک ها  سه شنبه, 26 اسفند 1399 18:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا