• فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز:

سپاه با تفکر بسیجی بن بست ها را می شکند و بر غیر ممکن ها غلبه می کند

سپاه با تفکر بسیجی بن بست ها را می شکند و بر غیر ممکن ها غلبه می کند
   
سپاه با تفکر بسیجی بن بست ها را می شکند و بر غیر ممکن ها غلبه می کند |||| ||||

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز،گفت:سپاه با تفکر بسیجی بن بست ها را می شکند و بر غیر ممکن ها غلبه می‌کند .

به گزارش راستین آنلاین ، سرهنگ مرتضی  خسروانی ضمن تبریک میلاد گل های باغ نبوی و روز پاسداریاد و خاطره بزرگ مرد جهان اسلام پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی دانست و گفت: سپاه یک نهاد مقدس و انقلابی است که نه تنها حافظ انقلاب بلکه در همه شرایط الگو ساز بوده است. 
 
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز ، با اشاره به مکتب پاسداری در سیره ایمه به جریان الگو ساز مانند شهید سلیمانی که پرورش یافته بسیج و سپاه وخط ولایت و رهبری است ، خاطر نشان شد: نهاد مقدس سپاه لباس جهاد و ایثاررا برتن نموده و در رخدادها و حوادث گوناگون ودر مواجهه با استکبار پیش رونده و در واقع امتداد حرکت عاشوراست.
 
وی، به نقش این نهاد در سطح جامعه اشاره کرد و گفت:شجره طیبه ای که در تمام عرصه ها حضور چشمگیر داشته ودر میدان وسیعی از جهادبه خوبی سربلند بیرون آمده ودر برهه های مختلف و بنا به شرایط و نیاز انقلاب ماموریت هایش متغیر و به نحو احسن انجام داده است.
 
سرهنگ خسروانی، به توطئه دشمنان نسبت به این نهاد مقدس اشاره کرد ودر ادامه بیان داشت:سپاه در برابر دشمنان تسلیم ناپذیر، مستحکم و شکست ناپذیر است اما در برابرمومنان مهربان و متواضع که مصداق صریح قرآن کریم است.
 
وی،در ادامه افزود:سپاه با اندیشه ، تفکر، ماهیت انقلابی و معنوی و با روحیه جهادی برای جاری کردن چشمه حکمت ولایت در درون خودش و جامعه گام بر می دارد و به خوبی می داند که برای عزیز بودن باید قوی باشد و از این رو هر روز و هر ساعت بر قدرت معنوی و مادی خود در مقابل جبهه کفر و استکبار می افزاید و با تفکر بسیجی بن بست ها را می شکند و بر غیر ممکن ها غلبه می کند.
 
او ،سپاه را نقطه اتکا ،آرامش،و اعتماد برای مردم خواند و باتوجه به اینکه هیچ گاه از هیمنه پوشالی دشمن نهراسیده و نخواهد هراسید گفت: سپاه در همه بحران ها در میان مردم بوده وحضوری شایسته برای خدمت صادقانه به مردم داشته و همواره در کف میدان حاضراست.
 
وی در پایان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی که تلاش شبانه روزی 
دارند،مردانگی،جوانمردی غیرت،توجه به معنویات و پیمودن راه شهدا،متوسل شدن به ائمه اطهارو توکل به خدا را از شاخصه های پاسداری خواند وآراستگی به فضائل الهی ،ولایت مدار و خادم مردم بودن را از اولویت های یک پاسدار انقلابی دانست.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2138 کلیک ها  دوشنبه, 25 اسفند 1399 08:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا