حرکت به سمت برگزاری نمایشگاه های علمی و صنعتی

حرکت به سمت برگزاری نمایشگاه های علمی و صنعتی
   
حرکت به سمت برگزاری نمایشگاه های علمی و صنعتی |||| ||||

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس در نشست خبری صبح روز چهارشنبه با موضوع هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز گفت: ایده های علمی ما این است که نمایشگاه ها را به سمت و سوی صنعتی شدن ببریم تا فرهنگ نمایشگاهی ایجاد شود.

 

به گزارش راستین آنلاین مدیرعامل شرکت نمایشگاهبین المللی فارس در نشست خبری صبح روز چهارشنبه با موضوع هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز گفت: ایده های علمی ما این است که نمایشگاه ها را به سمت و سوی صنعتی شدن ببریم تا فرهنگ نمایشگاهی ایجاد شود. فرهنگی که مطلوب جامعه نمایشگاهی به معنای واقعی آن است که در نهایت این هدف، به مدرن شدن نمایشگاه ها و رسیدن به سطح های بین المللی خواهد شد.

سید محمود موسوی در ادامه افزود: امکانات تبلیغاتی و زیرساخت های نمایشگاه بین المللی فارس برای برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز آماده است. نمایشگاه شیراز اولین نمایشگاهی بود که پس از شروع کسب و کارهای نمایشگاهی و بعد از شیوع ویروس کرونا فعالیت خودرا آغاز کرد. تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت جدی پیگیری خواهد شد و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی گفت: اولین نمایشگاه فارس همه ساله مصادف با برگزاری نمایشگاه کشاورزیاست.

برگزای نمایشگاه کشاورزی با رویکرد حضور مخاطبان تخصصی باعث شده تا به سمت و سوی توسعه علمی نمایشگاه ها پیش برویم.

موسوی افزود: رویکرد برگزاری نمایشگاه کشاورزی شیراز کاملا متفاوت خواهد بود. حضور تشکل های ملی در این نمایشگاه از اهداف اصلی ما خواهد بود چرا که معتقدیم حضور این تشکل ها باعث حضور یکپارچه بخش های مرتبط خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس گفت: کرونا را انکار نمیکنیم اما با وجود همه ی این مشکلات می توانیم نمایشگاه های تخصصی را برگزار کنیم. در سال ۹۸ بیش از ۴۸ هیئت خارجی از نمایشگاه های مختلف در استان فارس بازدید کردند. امسال میخواهیم در نمایشگاه کشاورزی شیراز هیئت های خارجی حضور داشته باشند و مقدمات آن نیز فراهم شده است.

وی افزود: مهمترین بخش نمایشگاه های بین المللی حضور هیئت های خارجی است که قطعا به این موضوع رسیدگی و آمادگی لازم را خواهیم داشت. حدود ۱۲ هزار متر سالن های سر پوشیده در نمایشگاه کشاورزی شیراز وجود دارد که برای رعایت پروتکل ها، حدود ۸۰۰۰ متر آن استفاده خواهد شد.

موسوی ادامه داد: برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز توسط شرکت نمایشگاهی رونق نیز بر اساس رتبه بندی و امتیاز دهی به شرکت های برگزار کننده بود که با بررسی ثوابق مهندس عاجزی و برگزاری مناسب نمایشگاه های کشاورزی، شرکت نمایشگاهی رونق برای این برگزاری این نمایشگاه مهم برگزیده شد.

وی افزود: هر نمایشگاه کشاورزی در هر استان کشور به خوبی برگزار شود باعث توسعه کشاورزی کشور خواهد شد. فرق نمی کند در چه استانی و توسط چه گروهی برگزار شود، باید به فکر کیفیت باشیم. تغییر در رویکرد نمایشگاه کشاورزی شیراز نیز با توجه به در نظر گرفتن همین مهم بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس گفت: ایستاده ایم پای برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز تا این نمایشگاه را به سمت و سوی مدرن شدن ببریم. باید فرهنگ سازی کنیم که پایلوت های برگزاری نمایشگاه کشاورزی کشور کجاست چرا که این موضوع به متخصصین کشاورزی کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
884 کلیک ها  چهارشنبه, 20 اسفند 1399 14:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا