• فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع)

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در شیراز /راه اندازی کارگاه با ایجاد اشتغال برای بیش از 300 نفر بانوی نیازمند  

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در شیراز /راه اندازی کارگاه با ایجاد اشتغال برای بیش از 300 نفر بانوی نیازمند  
   
توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در شیراز /راه اندازی کارگاه با ایجاد اشتغال برای بیش از 300 نفر بانوی نیازمند   |||| ||||

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت :امروز 20 اسفند ماه سال جاری تعداد ده هزار بسته معیشتی در بین دانش آموزان نیازمند و خانوار های نیازمند توزیع و با راه اندازی کارگاه اشتغال 350 بانوی نیازمند مشغول فعالیت می شوند.

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ مرتضی خسروانی امروز 20 اسفند در جمع خبرنگاران و در مراسم توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و کمک آموزشی به مناسبت عید مبعث افزود :امروز مردمان نیک اندیش دست‌های مهربان فرزندان خود را در کمک‌های مومنانه، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اهدای خون، فعالیت‌های جهادی، کمک به دانش‌آموزان در تهیه تبلت و گوشی و ایجاد انسانیت به خوبی لمس می‌کنند.
 
او با بیان اینکه به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (ص) هفتمین رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه احمد بن موسی (ع) امروز چهارشنبه در محوطه آرامگاه حافظ اجرا شد، بیان کرد : در این مرحله ۱۰ هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان (که ارزش ریالی تمامی بسته های معیشتی امروز 2 میلیارد و 700 میلیون تومان است) که بین نیازمندان که از قبل توسط گروه های جهادی و بسیج دانش آموزی شناسایی شده‌اند، توزیع می شود. 
 
خسروانی ضمن اینکه ما در واقع محله محوری را داریم و این کمک ها توسط پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر شیراز توزیع می‌شود عنوان کرد: این ناحیه همچون ایام گذشته با همراهی کمیته امداد و مشارکت خیران تاکنون توانسته ۱۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را زندان‌های فارس آزاد کند.
 
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) بیان کرد: همچنین در آستانه سال جدید و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به همنوعان نیازمند، تعداد ۱۰۰۰ دست البسه به دانش آموزان توسط بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و محدثه اهدا خواهد شد.
 
خسروانی اظهار کرد :بسته هایی که به اسم توکاد (وسایل کمک آموزشی) برای دانش آموزان است تهیه شده و 100 تبلت نیز برای دانش آموزان نیازمند در محدوده ناحیه 4 آموزش و پرورش شیراز تهیه و توزیع شده است. 
 
او همچنین از کارگاه اشتغالزایی برای خانواده های بی شرگر شت و بانوان خبر داد و گفت :کارگاه اشتغال از امشب رقم می خورد، که این کارگاه های اشتغال شامل کارگاه تولید ماسک، کارگاه پرورش زالو، پرورش قارچ، قالی بافی و بسته بندی سبزی است. 
 
سرهنگ خسروانی با اشاره به ایجاد این کارگاه ها گفت : 350 نفر بانوان نیازمند محدوده شرق شیراز به امید خدا و تلاش افراد مشغول به فعالیت می شوند. 
 
او همچنین از نذر خون که با محوريت بسیج جامع زنان است گفت و افزود : 56 هزارو 500 سی سی خون توسط بسیجیان و مردم اهدا شده است. 
 
خسروانی گفت : در شب عید تعداد بلغ بر 1500البسه که شامل ( لباس، کفش و چادر) است برای نیازمندان تهیه شده و توزیع می شود. 
 
همچنین او ادامه داد :در این ایام با توفیق خداوند اطعام از امشب 8 هزار اطعام برای نیازمندان داریم. 
 
فرمانده ناحیه احمد بن موسی (ع) با بیام اینکه از ابتدای امسال تاکنون 25 میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری شده است گفت :توسط این ناحیه سپاه شیراز تاکنون ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان و زوج های جوان نیازمند اهداء و ۱۰ کارگاه اشتغال در موضوعات قالیبافی، تولید ماسک، خیاطی و ... راه‌اندازی شده که برای 350 نفر اشتغالزایی کرده است.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1037 کلیک ها  چهارشنبه, 20 اسفند 1399 11:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا