فراخوان جشنواره ملی تئاتر منولوگ نیایش اعلام شد/ برگزاری یک جشنواره متفاوت هنری با موضوع نماز و معنویت در شیراز

فراخوان جشنواره ملی تئاتر منولوگ نیایش اعلام شد/ برگزاری یک جشنواره متفاوت هنری با موضوع نماز و معنویت در شیراز
   
فراخوان جشنواره ملی تئاتر منولوگ نیایش اعلام شد/ برگزاری یک جشنواره متفاوت هنری با موضوع نماز و معنویت در شیراز |||| ||||

منظور استفاده از ظرفیت هنر، به ویژه هنر فاخر و تأثیرگذار تئاتر در القای مفاهیم معنوی به‌ویژه نماز و تشویق هنرمندان به خلق آثار و تولیدات فاخر هنری در این زمینه، جشنواره تئاتر منولوگ نیایش توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

 
به گزارش راستین آنلاین معاون فرهنگی، هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اعلام این خبر گفت: محورهای موضوعی این جشنواره که صرفاً در ژانر مونولوگ برگار می‌شود « نماز، نیایش و معنویت» است.
 
فرزاد صدری افزود: کارگردانان و بازیگران سراسر کشور می‌توانند تا پایان وقت اداری ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ نسبت به ارسال مدارک درخواستی جشنواره اقدام کنند.
 
وی با بیان این مطلب که پذیرش آثار در جشنواره با توجه به اهداف آن به کیفیت، خلاقیت و نوآوری نمایش‌ها و ارتباط با محورهای جشنواره بستگی دارد گفت:آثاری که به اجرای عمومی درآمده باشند یا پیش‌تر در جشنواره های تئاتر شرکت کرده باشند، نیز می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
 
بر اساس این گزارش رتبه های برتر در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری زن، بازیگری مرد با جایزه ۱۵ میلیون ریالی در آیین پایانی این جشنواره معرفی خواهند شد. همچنین در هر بخش دارندگان رتبه های دوم و سوم به ترتیب جوایز ۱۰ و ۷میلیون ریالی دریافت می‌کنند. در صورت صلاحدیدِ هیأت داوران، جوایز نفرات شایستة تقدیر ۵ میلیون ریال خواهد بود.
 
اثر منتخب هیأت داوران نیز علاوه بر دریافت جایزه ۲میلیون ریالی، در صورت فراهم شدن شرایط برای اجرای عمومی به شیراز دعوت می شود.
 
هنرمندان باید یک نسخه از نمایشنامه و یک حلقه لوح فشرده فیلم ضبط شده از اجرای نمایش مونولوگ را به نشانی دبیرخانه و همچنین نمایشنامه در قالب فایلWord به نشانی الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.
ارسال یک قطعه عکس کارگردان به صورت فایل JPEG و خلاصه سوابق وی حد اکثر در ۱۰۰ کلمه در فایل Word و ارسال چند عکس با کیفیت از اجرای نمایش به نشانی پست الکترونیکی جشنواره ضروری است
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای http://www.niayeshtheaterfestival.ir مراجعه کنند یا از طریق واتس‌اپ به شماره تلفن همراه ۰۹۳۹۷۱۱۴۵۶۳ تماس بگیرند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1961 کلیک ها  سه شنبه, 19 اسفند 1399 20:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا