اعلام ویژه برنامه های سالروز شهادت باب الحوائج در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

اعلام ویژه برنامه های سالروز شهادت باب الحوائج در حرم مطهر  شاهچراغ (ع)
   
اعلام ویژه برنامه های سالروز شهادت باب الحوائج در حرم مطهر  شاهچراغ (ع) |||| ||||

به مناسبت ۲۵ رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام ویژه برنامه های مختلفی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام سلامی معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی در تشریح این برنامه ها گفت: دوشنبه ۱۸ اسفندماه در شب شهادت حضرت موسی بن جعفر علیه السلام، بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره)، حجت الاسلام آقایی امام جمعه مرودشت پیرامون فضایل و مناقب این امام همام به ایراد سخن می پردازد و سید مصطفی موسوی نژاد مرثیه سرایی می کند.
 
وی ادامه داد: سه شنبه ۱۹ اسفندماه در سالروز شهادت، مراسم سوگواری و راهپیمایی بزرگ عاشقان باب الحوائج با حضور خدام حرم مطهر و هیئات مذهبی، ساعت ۱۶ از مبداء حرم مطهر امامزاده سید ابراهیم(ع) در میدان شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار می گردد. در شام شهادت نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت حرم مطهر، سخنرانی و حاج احمد نیکبختیان در رثای شهادت امام موسی کاظم(ع) مرثیه سرایی می کند.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر در پایان گفت: به همین مناسبت از ۱۸ تا ۲۳ اسفندماه مسابقه اینترنتی "باب الحوائج" برگزار می شود که علاقه مندان برای دریافت منبع و شرکت در آزمون آنلاین این مسابقه می توانند به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
644 کلیک ها  دوشنبه, 18 اسفند 1399 14:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا