افتتاح 2 هزار و 400 مرکز مثبت زندگی در سراسر کشور/اشتغال ۱۱ هزار نفر نیروی متخصص

افتتاح 2 هزار و 400 مرکز مثبت زندگی در سراسر کشور/اشتغال ۱۱ هزار نفر نیروی متخصص
   
افتتاح 2 هزار و 400 مرکز مثبت زندگی در سراسر کشور/اشتغال ۱۱ هزار نفر نیروی متخصص |||| ||||

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس از افتتاح 2 هزار و 400 مرکز با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور خبر دادو گفت : اشتغال ۱۱ هزار نفر نیروی متخصص در این مراکز ایجاد شد، که از این تعداد ۷هزار و 500 مددکار تحصیل کرده برای اولین بار در این مراکز مشغول به کار شده اند. 

 
به گزارش راستین آنلاین عبدالرحمن سلیم حقیقی گفت: سهم فارس در این افتتاحیه ۱۸۶ مرکز است. 
 
او افزود :در راستای تکریم احوال مددجویان، تسریع در اجرای امور رسیدگی به مسائل آحاد جامعه،حذف کاغذ،دقت و صحت اطلاعات،شفاف سازی فرایندها و تصمیمات و حذف بروکراسی زائد و کاهش تردد غیرضروری مددجویان، این سازمان با طرح و اجرایی نو اقدام به راه‌اندازی مراکزی با نام مثبت زندگی کرده است.
 
 سلیم حقیقی تصریح کرد: مرکز خدمات بهزیستی با نام مثبت زندگی مرکزی غیر دولتی است که بر اساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، پروانه فعالیت دریافت و مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در بستر فناوری اطلاعات و در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه است که با نام اختصاری مرکز مثبت زندگی کار خود را آغاز کرده است. 
 
او افزود: بهزیستی سالهاست با رسالت بهتر زیستن گام برداشته و این بار آمده تا با انگیزه ای نو مسیر را در راه یاری رساندن هموارتر سازد تا با تکیه بر رعایت حال و حقوق افراد، تأثیر گر خدمت‌رسانی بهتری باشد .
 
سلیم حقیقی همچنین از اشتغال ۱۱ هزار نفر نیروی متخصص در این مراکز خبر داد، که از این تعداد ۷هزار و پانصد مددکار تحصیل کرده برای اولین بار در این مراکز مشغول به کار شده اند.
 
مشاور رسانه ای مدیرکل بهزیستی فارس در پایان اظهار کرد : همچنین فردا دوشنبه 18 اسفند ماه مراسم افتتاحیه این تبلور خدمت رسانی برای اولین بار در ایران به طور شفاف و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست محترم جمهور و استاندار فارس انجام خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
686 کلیک ها  یکشنبه, 17 اسفند 1399 15:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا