مشارکت ۲ میلیاردی در خرید قطعات پازل همدلی در فارس/ بهزیستی فارس جزء ۱۰ استان برتر

مشارکت ۲ میلیاردی در خرید قطعات پازل همدلی در فارس/ بهزیستی فارس جزء ۱۰ استان برتر
   
مشارکت ۲ میلیاردی در خرید قطعات پازل همدلی در فارس/ بهزیستی فارس جزء ۱۰ استان برتر |||| ||||

مدیر کل بهزیستی استان فارس گفت :رسالت بهزیستی فارس در برتر بودن به همت مددکارانی است که با تأسی از سیره و منش امیرمومنان علی (ع)در حمایت آبرومندانه از قشر نیازمند یاری در جامعه تلاش می کنند .

 
 
به گزارش راستین آنلاین سید محمدصادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی فارس از مراسم ویدئو کنفرانس کشوری جهت تقدیر از استان های موفق و برتر در اجرای طرح پازل همدلی با حضور دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد. 
 
او بیان کرد: این طرح در سراسر کشور اجرا و هزینه مشارکت مردمی آن صرف خرید لوازم التحریر شد که در فارس برای ۹۰۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی به صورت پک آموزشی درآمد .
 
کشفی‌نژاد گفت: طرح پازل همدلی از ۱۸ مهر تا ۱۰ آبان ماه ۹۹ اجرا شد و در آن ۶۰ میلیارد ریال در مجموع مشارکت ها از خرید ۶۰۰ هزار قطعه جهت تهیه ۶۰ هزار کوله پشتی همراه با لوازم التحریر جمع آوری گردید.
 
 او تصریح کرد: جای شکر دارد که به همت خیرین نیک اندیش، استان فارس با جلب ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، جزء ۱۰ استان برتر در تکمیل و جذب مشارکت جهت فروش قطعه های این پازل مهربانی بود .
گفتنی است فارس از ابتدای این طرح همدلانه، در ایجاد کارزار رسانه ای مطلوب و همچنین مرحله فروش قطعات و تکمیل آن که به شکل نقشه ایران طراحی شده بود جز ۱۰ استان فعال و برتر کشور شناخته شد .
مدیرکل بهزیستی فارس ضمن آرزوی سلامتی برای تمام خیرین ارجمند افزود: بهزیستی فارس آماده جلب هر نوع مشارکت سازمان یافته در جهت یاری رساندن به اقشار نیازمند است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
983 کلیک ها  شنبه, 16 اسفند 1399 09:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا