• مدیر کل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:

تقویت هویت کودکان و دانش آموزان مانع از مهاجرت نخبگان خواهد شد

تقویت هویت کودکان و دانش آموزان مانع از مهاجرت نخبگان خواهد شد
   
تقویت هویت کودکان و دانش آموزان مانع از مهاجرت نخبگان خواهد شد |||| ||||

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: اگر هویت ایرانی اسلامی کودکان و دانش آموزان تقویت شود ضمن کمک به توسعه علمی کشور، مانع از مهاجرت نخبگان نیز خواهد شد.

 
به گزارش راستین آنلاین فرهاد اسماعیلی در جلسه با اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در شیراز گفت: تجربه اجرای موفق شهاب در راستای شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان در استان فارس ، ما را نسبت به اجرای طرح و برنامه های دیگر امیدوار کرد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در بحث شهاب دغدغه ما نسبت به نگهداشت دانش آموزان بود که پس از بررسی ها و مطالعات گسترده وزمان بر در این حوزه، به راهکارهایی رسیدیم که بسیار موثر بود.
 
وی گفت: بر این باوریم که اگر هویت کودکان و دانش آموزان تقویت شود از مهاجرت بسیاری از نخبگان جلوگیری خواهد شد و این امر کمک شایانی به توسعه علمی کشور خواهد کرد.
 
دکتر اسماعیلی گفت:دغدغه ما نسبت به مساله هویت دانش آموزان باعث شد ،دبیرخانه ای در بحث مبانی هویتی با همکاری حوزه علمیه و توجه ویژه امام جمعه شیراز که اعتقاد ویژه ای به این مساله داشتند در سال جاری تشکیل شود.
 
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت:در بحث تقویت و احیای هویت ایرانی اسلامی باید همه نهادها و اقشار ، خصوصا نخبگان علمی جامعه و اساتید حوزه ی علمیه و فرهنگیان دست به دست هم دهند تا موفقیت حاصل شود.
 
وی گفت:باتوجه به میزبانی استان فارس در همایش ملی کودکان ایرانی اسلامی این انتظار وجود دارد که همه فرهنگیان فارس دست به دست هم دهند و در این مساله به مانند همایش ملی آموزش در دوران کرونا یکدل و دغدغه مندانه ظاهر شوند.
 
اسماعیلی گفت:با هدف ایجاد هویتی منسجم و عمیق در کودکان پیش دبستانی و دبستان این همایش را پذیرفتیم، چرا که اساس شکل گیری هویت در این دوران است و از این طریق میتوانیم فرزندان خود را نسبت به تمدن تاریخی و ریشه دار خود آگاه کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
810 کلیک ها  پنج شنبه, 14 اسفند 1399 10:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا