سقوط در چاه، جوان ۱۸ ساله را به کام مرگ فرستاد

سقوط در چاه،  جوان ۱۸ ساله را به کام مرگ فرستاد
   
سقوط در چاه،  جوان ۱۸ ساله را به کام مرگ فرستاد |||| ||||

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از سقوط مرگبار جوان ۱۸ ساله در چاهی به عمق ۹۰ متر در شهرستان نی ریز ، خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین محمد هادی قانع در خصوص جزییات این حادثه ابراز کرد: در پی اعلام حادثه از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری حادثه سقوط یک مرد جوان در اعماق یک چاه با سامانه 125 ، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز صبح امروز ۱۲ اسفند ماه ساعت ۷:۳۶ دقیقه، با توجه به عمق ۹۰ متری چاه با ۸ متر ارتفاع آب، آتش نشانان تیم نجات چاه نورد و غواصی را به محل حادثه در شهرستان نی ریز بخش رونیز اعزام کرد.

او افزود: با توجه به اطلاعات اولیه دریافتی از این حادثه؛ در پی ناپدید شدن یک مرد جوان در محیط اطراف یک باغ و مزارع کشاورزی و نگرانی خانواده وی، پس از تحقیقات مشخص شد که فرد به علت نامعلوم به چاهی با عمق ۹۰ متر در اطراف محوطه این باغ سقوط کرده و با توجه به عدم امکان برقراری تماس و وجود ۸ متر آب در چاه هیچگونه اطلاعی از سلامت وی در دسترس نبود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: آتش نشانان پس از بررسی محل حادثه، اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در محل کردند و کارگاه نجات بر روی دهانه چاه برپا شد. وی گفت : تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی با استفاده از ابزار مخصوص، با رعایت اصول ایمنی وارد چاه شدند و با تلاش دو ساعته تیم غواصی و چاه نورد، پیکر بی جان این جوان ۱۸ ساله از چاه خارج شد.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی شیراز: امدادگران اورژانس حاضر در محل پس از معاینات پزشکی، مرگ وی را اعلام کردند. بر اساس این گزارش، جسد این مرد به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل داده شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
280 کلیک ها  سه شنبه, 12 اسفند 1399 15:29
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا