برگزاری دوره آموزشی و آشنایی با تجهیزات انفرادی برای محیط بانان استان فارس 

برگزاری دوره آموزشی و آشنایی با تجهیزات انفرادی برای محیط بانان استان فارس 
   
برگزاری دوره آموزشی و آشنایی با تجهیزات انفرادی برای محیط بانان استان فارس  |||| ||||

کارگاه آموزشی آشنایی با تجهیزات انفرادی و نحوه کاربرد آنها به همت اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و با همکاری نیروی انتظامی استان، با تدریس سرهنگ حکم آبادی برای 225 نفر از محیط بانان سراسر استان در قالب ده گروه، با هدف ارتقای دانش و توانمند سازی محیط بانان در شیراز آغاز و در ادامه در چندین شهرستان برگزار خواهد شد.

 
به گزارش راستین آنلاین حمید ظهرابی در این دوره، ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، از رشادت های محیط بانان پر تلاش عرصه ی طبیعت قدردانی و ابراز امیدواری کرد آشنایی ماموران یگان حفاظت محیط زیست با قواعد و اصول به کارگیری تجهیزات در اختیار، کمک شایانی در انجام وظایف به منظور مراقبت از خود و جلوگیری از آسیب جدی به متعرضان داشته باشد.
 
او از فرمانده ی یگان حفاظت محیط زیست فارس و سرهنگ حکم آبادی به دلیل برگزاری این دوره، و همچنین نیروی انتظامی استان فارس که همکاری و همراهی بسیار خوبی در زمینه ی آموزش همکاران، تقویت بنیه ی علمی و دانش محیط بانان در حوزه های مرتبط با به کار گیری سلاح، تکنیک های دفاع شخصی، استفاده از تجهیزات شخصی، تیر اندازی و سایر مهارت هایی که برای انجام وظایف خود نیاز دارند را با نهایت حسن نیت و خیر خواهی در اختیار محیط زیست فارس قرار می دهند، تقدیر و تشکر کرد.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس اظهار داشت:​ در طول سالیان گذشته یکی از چالش ها و مشکلات بزرگ محیط زیست در موضوع محیط بانی، اتفاقاتی بود که متاسفانه بعد از درگیری ها شکل می گرفت و بعضا در دستگاه قضایی منجر به محکومیت همکاران ما حتی به قصاص می شد، اتفاقات نا میمونی که در برهه ای از زمان زندگي چندین نفر از محيط بانان را در سراسر کشور با مخاطرات جدی ای رو به رو کرد و آسيب جبران ناپذيري به روحیه ی ماموران اجرایی وارد كرد.
 
ظهرابی گفت تصمیمات اتخاذ شده در سازمان حفاظت محیط زیست کشور و همراهی نیروی انتظامی و تلاش برای تجهیز محیط بانان و آموزش پرسنل، ما را از فضای پر التهاب گذشته خارج کرده و تداوم اینگونه آموزش ها می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
 
ظهرابی با تشریح فشار های اقتصادی اين ايام بر عموم مردم، به ویژه محیط بانان، به ارتقای رشد عملکرد یگان حفاظت محیط زیست فارس اشاره کرد و گفت: با وجود تمام دغدغه ها و مصایب و كمبود هاي موجود همكاران پر افتخار ما با عشق به طبیعت، نهایت توان خود را برای محافظت از انفال الهی استفاده می کنند و این رويداد ها محصول پايمردي و عشق این عزیزان است.
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
244 کلیک ها  دوشنبه, 11 اسفند 1399 13:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا